جولان وقیحانه 4 مرد شوم با آزادی از زندان در آبادان+فیلم وعکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 3:30 دقیقه یکشنبه 23 آبانماه سال جاری را نشان می داد که تیمی از ماموران کلانتری 15 در منطقه سده آبادان در حال گشت زنی بودند که در خیابان بهمن 14 به خودروی پرایدی که در گوشه خیابان توقف کرده بود مشکوک شدند.

ماموران زمانیکه خود را به کنار خودروی مرموز رساندند با 2 جوان داخل پراید روبرو شدند که سرگرم کشیدن مواد مخدر Drugs شیشه بودند و از توجهی به حضور ماموران نداشتند.

در این مرحله ماموران 2 جوان را از داخل خودرو پیاده کرده و آنها ادعا کردند منتظر یکی از دوستانشان هستند و ماموران در بررسی از خودروی آنها قمه و یک دستگاه پمپ آب به دست آوردند.

2 جوان مرموز در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که خودرو برای یکی از دوستانشان است که در تجسس های پلیسی مشخص شد خودروی پراید سرقتی و پلاک آن نیز از خودروی پیکان اسقاط شده در شهر خرمشهر است.

ماموران پس از دستگیری 2 پسر جوان پی بردند که آنها چندی پیش از زندان Prison آزاد شده و اهل شهر خرمشهر هستند.

یکی از متهمان به ماموران گفت: داخل زندان با یکی از متهمان سابقه دار که حسن نام دارد آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم پس از آزادی Freedom یک باند حرفه ای تشکیل دهیم و دست به سرقتهای بزرگ بزنیم.

شهاب ادامه داد: "حسن" پس از آزادی به یزد رفت و در آنجا دوباره دست به دزدی theft زد که تحت تعقیب ماموران قرار گرفت و به خرمشهر آمد که همراه او در خیابان مسجد جامعه بودیم که حسن تصمیم به دزدی گرفت و به سراغ خودروی پرایدی که در کنار خیابان پارک کرده بود رفت و ابتدا در آن را با دست خم کرد و پس از باز کردن در خودرو پشت فرمان نشست و با یکسره کردن برق خودرو توانست ماشین را روشن کند.

وی افزود: پس سرقت Stealing به منطقه کوی بهروز رفتیم و از داخل یک خانه پمپ آب را سرقت کردیم و قصد داشتیم آن را شهر شادگان به فروش برسانیم که دستگیر شدیم.

شهاب ادامه داد: "حسن" زمانیکه ما در حال مصرف مواد بودیم داخل خودرو بود و نمی دانیم کی از خودرو پیاده شد و احتمال می دهیم او از حضور ماموران با اطلاع شده بود که توانست فرار Escape کند.

کریم نیز که متهمان سابقه دار است به ماموران گفت: تصمیم داشتم خودروی سرقتی را به یکی از دوستانم بفروشم و پول خوبی سهم من می شد که دستگیر شدیم.

بدین ترتیب ماموران به کمک شهاب به محل هایی که پاتوق تبهکاران بود رفته و توانستند مخفیگاه حسن را منطقه شطیط آبادان شناسایی کنند.

در این مرحله ماموران در عملیات غافلگیرانه وارد مفخیگاه حسن شده و موفق به دستگیری این سارق حرفه ای و همدستش رضا 20 ساله شدند.

رضا که هفته گذشته از زندان آزاد شده است به ماموران گفت: من پس از آزادی از زندان از دوستانم خواستم برای دیدن هم در خانه ما جمع شوند و از تبهکاری دوستانم بی اطلاع هستم.

سارق جوان وقتی فهمید موتور سرقتی در خانه اش کشف شده افزود: موتور را برای حسن از جلوی مغازه ای در خیابان امیری سرقت کردم و قرار بود حسن پس از فروش موتور سهم مرا پرداخت کند تا بتوانم اجاره خانه ام را پرداخت کنم.

حسن وقتی دید همدستانش پرده از راز سرقتهایشان برداشته به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: داخل زندان بودیم که با هم سلولی هایم تصمیم گرفتیم پس از آزادی دوباره دست به سرقت بزنیم و یک باند حرفه ای تشکیل بدهیم اما خیلی زود دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، 4 متهم پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

حجم فایل صوتی: 2.10M | مدت زمان فایل صوتی: 00:02:17
کدخبر: 229950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟