عملیات جستجوی پیکر زن گمشده در سیلاب پاسداران ادامه دارد

معصومه آباد در سیصد وششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: دوشنبه هفته گذشته پس از بارش باران شاهد اتفاق ناگواری برای یک زن در منطقه پاسداران بودیم.

وی افزود: این زن پس از سقوط Fall در یکی از کانال های خیابان پاسداران از روز دوشنبه تاکنون مفقود شده و با وجود تلاش آتش نشان ها هنوز پیکر این زن پیدا نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت کانال خیابان پاسداران اظهار کرد: عرض این کانال 45 و ارتفاع آن 70 سانت بوده و زمانی که این زن در داخل کانال سقوط می کند جوی آب هنوز سرریز نشده بوده است.

آباد در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی نیروهای سازمان آتش نشانی به منظور یافتن جسد زن 38 ساله خاطر نشان کرد: آتش نشان ها پس از سقوط این زن واطلاع از موضوع تمام مسیر، مسیل و کانالها جستجو کرده و تا دشت ورامین نیز پیش رفته اند اما تاکنون پیکر این زن یافت نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اقدامات روز گذشته سازمان آتش نشانی به منظور یافتن جسد زن 38 ساله اذعان کرد: به علت درخواست های مکرر خانواده این زن روز گذشته خانواده به همراه آتش نشان ها برای بار دیگر سراسر مسیر را جستجو کرده و حتی این عملیات با حضور غواص های آتش نشانی انجام شد.

وی ادامه داد: 10 سال پیش نیز حادثه Incident ای مشابه سقوط این زن برای یک پدر و یک پسر رخ داد و با وجود اتفاق گذشته باید برای مسدود کردن مسیرها مسیل ها و نهرها برنامه ریزی می شد.

آباد در خصوص هزینه های صرف شده برای یافتن اجساد پس از افتادن در نهرها گفت: یافتن اجساد در این شرایط نه تنها هزینه بر بوده بلکه نیروی انسانی زیادی را نیز درگیر می کند و بهتر است به جای اقدامات در زمان حادثه جلوی چنین وقوع اتفاق هایی گرفته شود.

وی تاکید کرد: درحال حاضر 50 منطقه در قالب 30 ایستگاه درگیر یافتن جسد زنی هستند که در یکی از جوی های منطقه پاسداران سقوط کرده و اگر در مسیر این جوی از حفاظ های امنیتی استفاده می شد اکنون شاهد این اتفاق نبودیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

 

کدخبر: 229906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟