مخفیگاه باند قاچاق انسان در پاکدشت شناسایی شد

رحیم علیشپور  دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت از دستگیری اعضای باند قاچاق Contraband انسان در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند، از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

علیشپور اضافه کرد: این افراد که به طور گسترده در حوزه قاچاق انسان فعالیت داشتند، اتباع بیگانه غیرمجاز را در یک سوله نگهداری و با دریافت وجوه بعضا تا یک میلیون تومان به رها کردن آنان در سطح شهر اقدام می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت ادامه داد: با دستور دادستانی محل اختفای این باند شناسایی و 6 نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند.

وی همچنین گفت: با شناسایی مرکز نگهداری اتباع بیگانه غیرمجاز در پاکدشت سه دستگاه خودروی سواری از متهمان توقیف و دو حساب بانکی با مبلغ 300 میلیون تومان نیز مسدود شده است.

علیشپور تصریح کرد: در این راستا تعداد 37 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز به پلیس Police اطلاعات تحویل داده شده است تا به کشورشان بازگردانده شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: پرونده این متهمان برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

 

کدخبر: 229892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟