انتقام گیری عجیب یک تبهکار  از دوستانش  خودش را لو داد+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد غریبه ای در تماس با ماموران پلیس Police آبادان ادعا کرد 2 برادر که در کار خرید و فروش گوشی موبایل حرفه ای هستند مدتی است اقدام به خرید گوشی های سرقتی می کنند.

در این مرحله تیمی از ماموران کلانتری 11 شهر آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای تحقیقات ویژه و دستگیری این 2 مالخر جوان وارد عمل شدند.

ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه این 2 برادر که حمید و حامد نام داردند به صورت نامحسوس رفت و آمدهای آنها را تحت نظر قرار دادند تا اینکه صبح روز یکشنبه 23 آبانماه تیم پلیسی در عملیات غافلگیرانه 2 برادر جوان را در مخفیگاه شان دستگیر کردند و در بررسی از خانه آنها 60 گوشی سرقتی به دست آمد.

حامد که راهی جز اعتراف نداشت، گفت: یک سال است که گوشی های سرقتی را از یکی دوستانمان که مبین نام دارد می خریدیم و سپس با اوراق کردن و دست کاری گوشی ها سیگنال ردیابی آنها را غیرفعال می کردیم و سپس با تعویض قاب گوشی ها، "مبین" اقدام به فروش آنها با قیمت مناسب در شهر اهواز می کرد.

تیم پلیسی با اعترافات 2 برادر به سراغ مبین رفته و وی را عصر روز یکشنبه در منطقه سلیچ آبادان دستگیر کردند.

مبین وقتی در برابر اعترافات 2 برادر قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت: چند سال پیش یک مغازه موبایل فروشی داشتم که حمید و حامد در مغازه کار تعمیرات و فروش را انجام می دادند اما پس از مدتی ورشکسته شدم و مغازه ام را تعطیل کردم.

مرد جوان ادامه داد: پس از تعطیلی مغازه ام شروع به خرید گوشی های سرقتی کردم و آنها را به حمید و حامد می دادم و پس از تعمیرات و غیرفعال کردن سیگنال ردیابی، گوشی های سرقتی را در سطح شهر اهواز با قیمت مناسب می فروختم که در این یکسال پول خوبی به دست آوردیم.

مبین افزود: همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه چند روز پیش به خاطر اختلاف حساب 40 هزار تومانی با 2 برادر جر و بحث کردیم و به همین خاطر تصمیم گرفتم در تماس با پلیس شریک هایم را لو بدهم و فکر نمی کردم دست خود نیز رو می شود.

بنا به این گزارش، 3 مالخر جوان برای تحقیقات پلیسی در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 229834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟