نقشه احمقانه مشتری برای دزدی از مرد فروشنده در نیمه شب + عکس

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت:‌  دوم آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص انتقال فردی به بیمارستان به دلیل ضرب و جرح از سوی فردی ناشناس به پلیس اعلام شد که در تحقیقات اولیه،‌ مشخص شد که وسیله نقلیه و مقداری پول نیز مورد سرقت Stealing قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس، تحقیقات خود را با بررسی اظهارات فرد مصدوم آغاز کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ فرد مصدوم به ماموران پلیس گفت که در نیمه شب برای رفتن به خانه از محل کار خود خارج شده که یکی از مشتریان وی درخواست می کند که او را نیز به منزلشان برساند که در طول مسیر،‌ این فرد به شاکی پرونده حمله ور شده و با ضرب و جرح وی وسیله نقلیه و مبلغی وجه نقد را از او سرقت می کند و این فرد به بیمارستان انتقال می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شروع تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس، سرانجام سارق که در یک مغازه فروش پوشاک در شهر اراک فعالیت می کرد، شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مدارک و مستندات کافی، متهم لب به سخن گشود و ضمن اعتراف به بزه انتسابی معترف شد که به قصد سرقت موتورسیکلت و وجه نقد همراه شاکی، اقدام به ضرب و جرح او کرده و موتورسیکلت سرقت شده را نیز در منزل پدری اش مخفی کرده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با ادامه تحقیقات موتورسیکلت کشف و تحویل صاحب آن شد و متهم نیز بعد از معرفی به دستگاه قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد با خواهر زنش+ عکس

قاچاقچیان دوست خودشان را با اره برقی تکه تکه کردند+عکس

حضور روح یک زن در عکس یادگاری یتیم خانه+تصاویر

شب تولدم 19 سالگی ام در خانه فرزاد تمام هستی ام را از دست دادم

وقتی کسی در خانه نبود این مرد با دوست دخترش پنهانی به آنجا می رفتند +عکس

جزئیات گرفتار شدن هولناک 2 دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد + عکس قربانیان

 

عروسک هایی که ندانسته می شکنند / روایت دخترانی که در سن کودکی باید به اتاق حجله بروند!+عکس و فیلم

پولدارترین چهره های زیر 30 سال دنیای سینما و موسیقی چه کسانی هستند؟ +عکس

جشن تولد 750 نفری خانم بازیگر در بهترین شب زندگی اش +عکس

 

کدخبر: 229457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟