حکم اعدام در ملاءعام برای جوانی که دختر بچه ای را در مدرسه آزار داده بود/ قاضی مشهد صادر کرد + عکس

غروب سی و یکم مرداد سال گذشته، جوان 20ساله ای به نام «کریم» با طرح یک نقشه شیطانی، دختر هشت ساله ای که در حال بازی با دوستانش بود را صدا زد و از او خواست همراهش برود! دخترک هم به دلیل اعتماد خویشاوندی به «کریم» بدون تأمل روسری زردرنگش را دور گردنش محکم کرد و پشت سر او به راه افتاد. در حالی که دیگر دوستان «م» راهی منازلشان شده بودند، او پشت سر کریم و از روی دیوار مخروبه، وارد مدرسه روستا شد. جوان 20ساله با حیله و نیرنگ، دخترک را داخل سرویس بهداشتی مدرسه کشاند و ...

این جوان شیطان Evil صفت وقتی با گریه های دلخراش کودک هشت ساله رو به رو شد، روسری را دور گردن وی پیچید و او را خفه کرد. او سپس با سرقت Stealing گوشواره های طلای دخترک، در سرویس بهداشتی را بست و راهی منزلش شد.

ساعتی بعد خانواده «م» در حالی که به شدت نگران شده بودند، در جست وجوی دخترشان، به هر نقطه ای از روستا سر زدند اما خبری از «م» نبود. در همین هنگام «کریم» که متوجه شده بود اهالی روستا برای یافتن دختر هشت ساله، به کمک خانواده دخترک رفته اند، همراه اهالی روستا رفت و در جست و جو برای پیدا کردن «م» ، درِ سرویس بهداشتی مدرسه را گشود و فریادکنان پیکر بی جان دختربچه را بیرون کشید.

اهالی روستا بهت زده از جنایتی که رخ داده بود، به پیکر بی جان دخترک می نگریستند که مأموران انتظامی وارد روستا شدند و بدین ترتیب، دقایقی بعد ماجرای این جنایت Crime هولناک به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد در زمان وقوع حادثه، اعلام شد. قاضی سیدجواد حسینی که به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات قضایی خود را درباره چگونگی قتل دخترک آغاز کرده بود، ناگهان به خونسردی جوانی که جسد را از سرویس بهداشتی بیرون کشیده بود، مشکوک شد و او را از میان جمعیت بیرون برد.

فقط طرح چند سوال تخصصی و انحرافی در همان لحظات اولیه ارتکاب جرم Crime از سوی مقام قضایی، موجب شد تا جوان 20ساله دچار تناقض گویی شود و دقایقی بعد نیز وی به تجاوز Rape و قتل دختر هشت ساله اعتراف کرد و گوشواره های مسروقه را هم که زیر فرش منزلش پنهان کرده بود، تحویل کارآگاهان داد.

بنابراین گزارش، با تکمیل تحقیقات در دادسرای مشهد، کیفرخواست این پرونده جنایی صادر شد و «کریم» در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پای میز محاکمه نشست.

متهم این پرونده در جلسات محاکمه که به ریاست قاضی مجتبی علیزاده و مستشاری قاضی مصطفی بنده ای برگزار شد، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به ناچار اعتراف کرد که دختر هشت ساله را با توسل به حیله و نیرنگ ربوده و پس از آزار در سرویس بهداشتی به قتل رسانده است. او همچنین سرقت گوشواره های طلای دخترک را نیز پذیرفت و گفت: به خاطر این که کسی به من مظنون نشود، برای پیدا کردن «م» همراه اهالی روستا رفتم ...

در پی اعترافات صریح متهم که در حضور قضات باتجربه دادگاه و وکلای مدافع عنوان شد، قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی رأی خود را درباره این پرونده صادر کردند. بنا به رأی صادره، «کریم. الف» به اتهام قتل عمدی به قصاص نفس، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به خاطر سرقت به عنف گوشواره های طلا به 10سال حبس و 74ضربه شلاق، به دلیل آدم ربایی به تحمل 15سال زندان Prison و همچنین به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی به پرداخت دیه محکوم شد.

در همین حال و به اعتراض متهم، این پرونده در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت اما قضات دیوان عالی نیز رأی صادره از سوی دادگاه و اجرای حکم اعدام execution در ملاءعام را تأیید کردند و بدین ترتیب، روز گذشته این پرونده برای اجرای احکام صادره به یکی از شعبات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد.

با توجه به تأکیدات دادستان مشهد درباره جرایمی که امنیت عمومی را خدشه دار می کند، انتظار می رود با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، قاتل The Murderer شیطان صفت به زودی به مجازات برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرقت مسلحانه پیتزا!+تصاویر

اعدام ۶ سرباند قاچاق مواد‌مخدر در مشهد

مجازات سخت مشتری عصبانی رستوران + عکس

خودکشی همزمان زن و شوهر جوان در آمل

آزار و اذیت وحشیانه 7 زن و مرد در مزرعه / مرد کشاورز قربانیان را زنده زنده دفن می کرد + عکس

زن غواص 2 بار در زندگی با شوهرانش غرق شد

قاتل یک زن و دختر هنگام فرار پمپ بنزین را منفجر کرد + فیلم و عکس

فیلم لحظه دزدی با اسلحه قلابی توسط 2 جوان مست

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت بیوه شد / پس از صیغه به خواسته امیر تن دادم

اعتراف به قتل عارف در اتاق خواب باغ + عکس

حکم عجیب برای زن شوهر دار در پرونده شوم پارک چیتگر + عکس

شوهرم وقتی با یک دختر دانشجو داخل خودرو خلوت کرده بود تصادف کرد و....

فیلم اختراع جدید پلیسی برای تعقیب هیجانی تبهکاران + تصاویر

کچل شدن دختر 27 ساله پس از آزار و اذیت در شب تولدش + عکس قبل و بعد کچلی

دزدی عجیب از اتاق خواب ویلاهای شمال تهران

فیلم نجات مرد نیمه برهنه که کنار رودخانه خوابش برده بود + تصاویر

وقتی عکس های بدن یک زن مدل آرایشی به دست پسر 24 ساله افتاد

دردسر ازدواج با دختر 16 ساله / "هستی" پس از "سمیرا" تمام زندگی ام شده است

راننده زنده زنده در آتش سوخت+عکس

عروس خانواده بی بند و بار شدم / شب عروسی دروغ های آرش برایم رو شد

 

 

این دستشویی عمومی لوکیشن مورد علاقه بازیگر معروف ایرانی است! +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی با سیبیل و گریم مردانه + عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

عکس های لیلا بلوکات قبل و بعد از عمل زیبایی بینی +عکس

علت بازگشت ماندانا دانشور همسر سابق حمید گودرزی به ایران چه بود؟ +عکس

همسر سحر قریشی اعلام کرد: پسر خوبی می شوم! +عکس

بازیگر ایرانی دندانش را به خاطر نقش جدیدش کشید! +عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

 

کدخبر: 229173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟