شوخی دوستانه در تلگرام دردسرساز شد

"سرهنگ حسن محمدنژاد" رئیس پلیس Police فتا مازندران اظهار داشت : در پی مراجعه فردی از اهالی ساری، به پلیس فتا مبنی بر این که در شبکه اجتماعی تلگرام مدتی پیش شخصی ناشناس برای وی پیامی مبنی براین که در گروهی که در آن عضو بوده بلاک شده است ارسال و از وی تقاضای کد 5 رقمی کرده و وی نیز پس از ارسال کد متوجه هک شدن تلگرام خود شده است ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی متهم که با هک تلگرام شاکی ، با آن اقدام به ارسال پیام به اعضای گروه و انتشار مطالب غیر اخلاقی برای آنان می‌کرد ، توسط کارآگاهان پلیس فتا شناسائی شد .

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا استان با هماهنگی مرجع قضایی متهم را دستگیر و ضمن جمع آوری سیستمهای رایانه ای و مخابراتی متهم وی را به مرجع قضائی معرفی کردند.

محمدنژاد گفت: متهم در بازجوئی ها و تحقیقات پلیسی هدف از این کار را شوخی با یکی از دوستانش عنوان کرد و افزود؛ شماره شاکی را به اشتباه به عنوان شماره دوست خود ثبت کرده بود و با انجام مهندسی اجتماعی به تلگرام وی شاکی پیدا کرده بود .

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: هرگز کد 5 رقمی ارسالی از طرف شبکه اجتماعی تلگرام را در اختیار دیگران قرار ندهند، زیرا با در اختیار داشتن این کد امکان دسترسی به صفحه شخصی تلگرام توسط افراد غیر وجود خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟