سرنوشت تلخ پدر بی اخلاق در زمین کشاورزی + عکس

 به گزارش رکنا، بعد از ظهر  روز بیست و دوم بهمن ماه امسال ،در پی گزارش کشف جسد مردی میان سال  به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران انتظامی بلافاصله در محل مورد نظر که جاده شنی حد فاصل  روستای محمد آباد آستانه به روستای عباس آباد جدید شهرستان رشتخوار بود اعزام شدند.  ماموران انتظامی با کشف جسد مرد مجهول الهویه که در کنارش چاله ای نیم متری نیز حفر شده بود را در حالی کشف کردند که جسد در حال فساد نعشی بود.  با دستورات قاضی بصیری،جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کاراگاهان پلیس اگاهی برای شناسایی هویت مقتول و همچنین شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جنایت آغاز شد.

 رییس پلیس شهرستان رشتخوار در این باره  گفت: تحقیقات اولیه پلیس آگاهی در باره این پرونده حاکی از آن بود که اهالی روستا ساعت ۱۰شب سیزدهم مهرماه خودروی پژو آردی را مشاهده می کنند که در ماسه ها گیر کرده و آنها به راننده کمک کردن اند تا خودرو را ماسه ها خارج کرده و سپس مرد جوان با سرعت از صحنه گریخته است.  سرهنگ ابوالحسن وفایی افزود:این سرنخ خوبی بپد تا کاراگاهان پلیس را به نتیجه برساند.

وی خاطر نشان مرد:کاراگاهان پلیس اگاهی در ادامه پی گیری پرونده و با تحقیقات علمی  خود موفق شدند راننده خودروی پژو آردی  را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.  وی گفت:ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضایی به شهریتان دیگری که محل زندگی راننده پژو بود عزمت. کردند و تحقیقات خود را از فرد مظنون آغاز کردند.  سرهنگ وفایی افزود:این در حالی بود که بررسی های پلیسی نشان می داد پدر فرد مظنون نیز از مدتی قبل مفقود شده و کسی از او خبری ندارد.

سرهنگ وفایی افزود:تحقیقات کاراگاهان در حالی ادامه یافت که هویت مقتول شناسایی و مشخص شد این فرد پدر مظنون پرونده است.  وی خاطر نشان کرد:تحقیقات تکمیلی پرونده  از تنها مظنون پرونده ادامه یافت و (ح ) که در برابر شواهد و ادله موجود کلافه شده بود صراحتا اعتراف کرد پدرم با من و مادرم اختلاف داشت و گاهی نیز دعوا و مرافه می کردیم.  رضا افزود:آن شب (شب حادثه) پدرم رفته بود زمین های کشاورزی مان در شهر زاوه را آبیاری کند.  من هم با سر و صورتم ناگهان با او در گیر شدم و با ضربه هایی که به سرش زدم به قتل رسید.  بعد هم او را با خودرو به رشتخوار برده. و در حوالی روستای محمد آباد با حفر چاله ای  کوچک., جسدش را دفن کردم و متواری شدم. فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار تصریح کرد:در پی این اعترافات با توجه به این که محل وقوع جنایت شهر زاوه بود با هماهنگی دادستان زاوه, بازسازی صحنه قتل انجام و تحقیقات پلیسی از متهم به قتل که به مواد مخدر صنعتی و حشیش اعتیاد دارد در مورد ادعاهای او مبنی بر انگیزه اش از ارتکاب جنایت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

وقتی شوهرم ارتباط شوم مرا با جمشید فهیمد از خانه فرار کردم و تن به هر کاری دادم تا ...

راننده کامیون فداکار نوجوان دوچرخه سوار را از مرگ نجات داد + فیلم

اگر زن بی شرمش را بکشد رضایت می دهم تا اعدام نشود! + عکس

آزار و اذیت وحشیانه 2 کارمند زن تهرانی در پایان کار یک شرکت

برادرم آبرو و حیثیت ما را به باد داده است / همسرش از زندگی با او پشیمان شد و ...

عمل خشونت بار با مسافر کانادا در مشهد

آقای قاضی! دختر 5 ساله ام از من نیست، زنم با جوان 21 ساله ای ارتباط شوم دارد و ...

هم خوابی مربی زن مدرسه با دانش آموز 15 ساله در اردو 4 روزه+ عکس

خودم را زیبا می کنم ولی شوهرم مرا نمی بیند و ... / زن شوهرش را به دادگاه کشاند

مجید را به خانه بردم که شوهرم با ماموران کلانتری سر رسید

ناپدید شدن دو دختر نوجوان به فاصله دو روز / این دو پرونده مرموز بهم ارتباط دارد؟ + عکس

فیلم چاقوکشی در ملاعام / پلیس در حال تعقیب اعضای باند مخوف + عکس

خلافکارها به استخدام پلیس در آمدند + عکس

داخل خودروی دانشجوی دکترا و زن مطلقه چه گذشت؟ / تلفن موبایلش زنگ خورد و ناگهان زن جوان به هم ریخته و ...

جلوی خانواده نرگس گفتم که به خانه برگردیم تو را تکه تکه می کنم / ارتباط پنهانی نداشتم ولی ...

ارتباط زشت و وقیحانه زن مست با پسر 14 ساله / او مرا نیمه برهنه دید و ...

سیلی شوک آور به دختر بچه ای که دیگر حرف نمی زند

اقدام زشت با یک زن که درخواست وام 100 میلیونی کرد / پای در خلوتگاه شیطانی مدیرعامل گذاشتم

 

کدخبر: 228842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟