راز به زنجیر کشیده شدن یک مرد در خانه سیاه + عکس

به گزارش رکنا، عصر شنبه 8 آبانماه سال جاری ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از ماجرای مرگ مرموز مرد 42 ساله ای در یک کمپ غیرمجاز در خیابان وفادار غربی قرار با خبر شدند.

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 10 پلیس Police اگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 برای افشاگری راز این مرگ مرموز وارد عمل شدند.

ماموران در این مرحله پی بردند که امید 42 ساله روز 25 مهرماه از سوی خانواده اش برای ترک اعتیادش به کمپ "ره جویان راه رهایی" منتقل شده است تا اینکه عصر شنبه این مرد افیونی به طرز مرموزی به کام مرگ فرو می رود.

در این مرحله آثار کبودی روی بازو، کتف و پاهای مقتول از ماجرای درگیری مرگباری خبر داد که تیم پلیسی با تحقیق از دیگر معتادان داخل کمپ پی بردند که مسئولان این کمپ برای ترک اعتیاد و سم زدایی بیماران، آنها را با قفل و زنجیر از کمد دیواری اتاق ها آویزان کرده و به باد کتک می گیرند.

امید که در این مدت زیر شکنجه Torture های مسئولان کمپ بوده پس از 14 روز تحمل کتک کاری ها عصر شنبه به کام مرگ فرو رفته است.

در این مرحله بازپرس مرادی دستور بازداشت مسئول کمپ غیرمجاز و یکی از کارمندان را که در شکنجه های امید نقش داشتند را صادر کرد و جسد قربانی نیز برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا 2 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند و 40 افیونی تحت درمان نیز به کمپ های مجاز منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

اینترنت آدم‌های واقعی

 

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بود +عکس

 

کدخبر: 228458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟