به گزارش رکنا، 2 برادر در یک درگیری طایفه ای سال 89 اقدام به کشتن Killing  مردان  با اسلحه کرده بودند و پس از دستگیری به از سوی قضات به اعدام execution محکوم شدند.

این حکم در حالی بود که بزرگان 2 طایفه برای حل این مسئله پا در میانی کردند اما خانواده قربانیان اصرار بر اعدام 2 برادر داشتند.

بدین ترتیب حکم اعدام 2 برادر که "حسن" و "محسن" نام دارند روز سوم آبانماه در زندان Prison سپیدار اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

در حالیکه فردای روز اعدام، جسد 2 پسر برای خاکسپاری در اختیار خانواده هایشان قرار گرفت و ماموران نیروی انتظامی که احتمال می دادند که در مراسم خاکسپاری بین دو طایفه درگیری شکل بگیرد منطقه را تحت نظر قرار دادند اما طایفه 2 برادر اقدام به تیراندازی در محل خاکسپاری کردند.

با گذشت 5 روز از این ماجرا شب گذشته و صبح امروز این طایفه که از قدیم با هم اختلاف دارند اقدام به تیراندازی های زیادی در منطقه سلیچ آبادان کرده اند که تیمی از ماموران کلانتری 13 همراه پلیس Police اطلاعات و جانشین نیروی انتظامی شهر آبادان به محل تیراندازی رفته و جلسه ای را با بزرگان این 2 طایفه برگزار کردند تا به این تیراندازی ها پایان دهند.

بنا به این گزارش، با حضور ماموران در محل تیراندازی ها، فرمانده انتظامی شهر آبادان در این مرحله دستور داده در صورت مشاهده ادامه تیراندازی ها افراد متخلف دستگیر شوند ودر اختیار مقام قضایی قرار گیرند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟