به گزارش رکنا، در یکی از روزهای مردادماه سال 1393 رهگذران عبوری از جاده روستای معدن آق دربند شهر سرخس جسد جوانی را مشاهده کردند که در کنار جاده افتاده بود و به نظر می رسید بر اثر تصادف Crash با یک خودرو صدمه جدی دیده و جان خود را از دست داده است.

آنها سراسیمه و نگران موضوع را به پلیس اعلام و اظهار داشتن راننده خودرو نیز پا به فرار Escape گذاشته است.

جسد جوان 21 ساله که مصطفی نام داشت به پزشکی قانونی انتقال یافت و خانواده او با توجه به مشکو ک بودن قتل Murder فرزند شان خواستار پی گیری سریع موضوع شدند.

پس از بررسی های اولیه توسط پزشگی قانونی مشخص شد جوان 21 ساله بر اثر اصابت جسم سخت به ناحیه سرش دچار صدمه شده و صحنه تصادف ساختگی بوده و عاملان جنایت برای منحرف کردن پلیس از واقعیت این صحنه را طراحی کرده اند.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی سرخس تحقیقات خود را ادامه دادند تا این که با توجه به سرنخ های موجود مشخص شد جوانی 23 ساله اختلاف هایی با مقتول داشته است. این فرد پس از 27 ماه دستگیر و در برابر شواهد و ادله موجود در حالی که راهی جز بیان حقیت نمی دید اعتراف کرد با توجه به شک و بدبینی نسبت به مقتول که دزدناموس بود نقشه قتل را طراحی و با همدستی دو تن از دوستانش او را به قتل رسانده و سپس جسد را با صحنه سازی تصادف در کنار جاده رها ساخته اند.

سرهنک محسن باقر زاده رییس پلیس شهرستان سرخس در این باره به رکنا گفت: پلیس دو متهم دیگر پرونده که 22 و 23 ساله هستند را دستگیر و تحقیقات برای کشف ابعاد مبهم این معادله مجهول ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

راننده مست ، زن دوچرخه سوار را کشت + تصاویر

اعتراف فرشته به کارهای کثیف در خانه مجردی اش

فیلم چاقوکشی در ایستگاه مترو / 3 جوان باهم درگیر شدند

اقدام وقیحانه با زن خانه دار روی تخت خواب / دادستان دستور بررسی تحقیقات را صادر کرد

ناگفته ها زن شوهردار از ساعت ها زندانی شدن با مرد همسایه در انبار زیر زمین / آبرو و شرافتم لکه‌دار شده بود

 

سوپراستار سینمای ایران تصویر "چارلی" حیوان خانگی بامزه اش را منتشر کرد +عکس

خواننده ایرانی با صدای خود داوران مسابقه ترکیه ای را میخکوب کرد +عکس و صوت

بوسه همزمان دو بازیگر زن معروف بر گونه های نیکی کریمی +عکس

 

کدخبر: 228273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟