فرانک در زیر زمین رستوران با انبر دست شکنجه ام داد تا هر چه او می خواهد انجام دهم + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از زمستان سال 94 به دنبال شکایت مرد میانسالی به نام احمد در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت: بعد از فوت پدرم مبلغ 320 میلیون تومان به من ارثیه رسید. نمی دانستم پول ارثیه را کجا سرمایه گذاری کنم که خواهرزاده ام که در یک رستوران تازه تاسیس در خیابان تهرانپارس کار می کرد به من پیشنهاد داد با صاحب کارش شریک شوم. خواهرزاده ام می گفت صاحب کارش و خواهرش تصمیم دارند زیرزمین رستوران را به سفره خانه سنتی تبدیل کنند و برای این کار نیاز به پول دارند.

وی ادامه داد: پیشنهاد خواهرزاده ام را پذیرفتم و با صاحب رستوران به نام فرامرز و خواهرش فرانک که با هم شریک بودند قرار گذاشتم. بعد از چند جلسه صحبت کردن در این باره مبلغ 320میلیون تومان را به آنها دادم و در عوض چک ضمانت گرفتم. مدتی از این ماجرا گذشت اما فرامرز و خواهرش کاری برای راه اندازی سفره خانه در زیرزمین رستوران انجام ندادند. هر بار که به آنجا می رفتم و پیگیر ماجرا می شدم بهانه ای می آوردند .2سال بعد از این ماجرا و وقتی فهمیدم تصمیم ندارند زیرزمین سفره خانه را راه اندازی کنند مقابل رستوران آنها رفتم تا پولم را از آنها پس بگیرم اما فرامرز سعی کرد مرا منصرف کند. او وقتی فهمید در تصمیمم مصمم هستم از من خواست تا دقایقی را مقابل رستوران منتظر بمانم تا او از یکی از دوستانش320 میلیون تومان پول را قرض بگیرد و به من بپردازد.

من مقابل در رستوران ایستاده بودم که یکباره چند مرد ناشناس به من حمله کردند. آنها دهانم را گرفتند و مرا به زور به زیرزمین رستوران بردند. در آنجا فرازمرز و خواهرش مرا به شدت کتک زدند و شکنجه دادند. آنها می خواستند هرطور شده از من رسید پولهایم را بگیرند. وقتی مقاومت کردم فرامرز با ارنج چند ضربه به صورتم زد و خواهرش با انبردست انگشت هایم را فشرد تا برگه رسید را امضا کنم. چون تحمل شکنجه های آنها را نداشتم رسیدی را که در آن نوشته شده بود مبلغ 30 هزار دلار و 80 سکه بهار آزادی در عوض طلبم از آنها دریافت کرده ام، امضا کردم.

وی ادامه داد: وقتی از شکنجه گاه این خواهر و برادر رها شدم به دادسرا رفتم و از این خواهر و برادر شکایت کردم. چند روز از این ماجرا گذشته بود که یکی از دوستان قدیمی ام به نام مهران سراغم آمد و پیگیر ماجرا شد. او گفت در دادسرای ناحیه 4 آشنا دارد و در ازای دریافت 14 میلیون تومان می تواند حکم جلب خواهر و برادر کلاهبردار را بگیرد. من از او کمک خواستم تا اینکه یک شب با من تماس گرفت و از من خواست شبانه مقابل در دادسرا حاضر شوم.او حکم جلبی را به من نشان داد و 14 میلیون تومان پول را از من خواست اما چون به او گفتم حالا پولی همراه ندارم چک 320 میلیونی ضمانت را از من گرفت تا خواهر و برادر کلاهبردار را جلب کند. من که به او اعتماد کرده بودم و منتظر دستگیری خواهر و برادر بودم برای بررسی اوضاع مقابل در رستوران رفتم اما ناباورانه ماشین دوستم را مقابل در آنجا دیدم. چند دقیقه بعد دوست صمیمی ام را دیدم که همراه فرامزر و در حالی که با هم گپ می زدند از رستوران خارج شدند. آنجا بود که فهمیدم بار دیگر در دام آنها گرفتار شده ام.

به دنبال شکایت این مرد از خواهر و برادر کلاهبردار و دوست صمیمی اش آنها بازداشت شدند و در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه فرامرز که با وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد ومنکر آدم ربایی و کلاهبرداری شد. وی گفت: احمد معتاد است وبه خاطر توهم شیشه فکر می کند با من قرار شراکت داشته است. من چون دوسال قبل از همسرم جدا شده بودم و باید 320 میلیون تومان به همسرم مهریه می پرداختم این پول را از احمد قرض گرفتم و در ازای آن به او نزول پرداخت می کردم.

زن جوان نیز منکر شرکت در آدم ربایی و کلاهبرداری شد و خودش را بی گناه خواند.

ادامه این جلسه به خاطر غیبت متهم ردیف سوم به بعد موکول شد. در جلسه رسیدگی به این ماجرا که روز دوشنبه 3 آبانماه برگزار شد شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: وقتی مهران برای کمک با من تماس گرفت و از من خواست مقابل در دادسرا حاضر شوم به ماجرا مشکوک شدم اما دوستم ادعا کرد باقاضی کشیک دادسرا رابطه دوستانه دارد و می خواهد در کمترین زمان حکم جلب خواهر و برادر کلاهبردار را بگیرد. به همین خاطر حرف او را قبول کردم و چک های 320 میلیونی را به او دادم اما بعدا فهمیدم دوستم چک ها را به مبلغ 50 میلیون به خواهر و برادر کلاهبردار فروخته است.

سپس مهران که با قرار وثیقه آزاد است به اتهام کلاهبرداری، خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع در جایگاه ویژه ایستاد و منکر جرم هایش شد. وی گفت: من دوست فرامرز و احمد بودم و وقتی فهمیدم با هم اختلاف پیدا کرده اند برای میانجگری وارد ماجرا شدم و چک ها را از احمد گرفتم و به فرامرز دادم. من نیت بدی نداشتم و هدفم پایان دادن به این درگیری بود.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ساغر را با ظاهری زننده در پاتوق مردان غریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد+عکس

گورستانی برای جن ها در جنوب ایران + عکس

رانندگی مستانه جان مادربزرگ 88 ساله را گرفت +تصاویر

رفتارهای دختر باجناقم مرا از خود بیخود کرد

طلبکار جدید پرسپولیس، خواننده معروف پاپ ایرانی است ! +عکس

  ماجرای جسد بی انگشت در زیر خاک!

مرگ مشکوک میهمان در خوابگاه دانشجویی مشهد

دردسر شرم آور برای یک زن شوهر دار که کارمند بانک آبادان عاشقش شده بود

خوشگذرانی های دردسر ساز با دختر شیشه ای / پریسا را در وضعیت بدی در پاتوق پسران دیدم!

بازگشت زوج عاشق به زندگی در آستانه طلاق / این بار پای زنی در میان نبود

علی برایم شام خرید و رخت خواب پهن کرد و من ...+ عکس

نقشه کثیف مرد مستاجر برای دخترصاحب خانه

مرگ عجیب پس از تزریق آمپول در دزفول

فرانک در زیر زمین رستوران با انبر دست شکنجه ام داد تا هر چه او می خواهد انجام دهم + عکس

داماد غیرتی دوساعت بعد عقد عروسش را طلاق داد!

قاتل انگلیسی جسد بی سررا به آتش کشید 

اقدام زشت زن جوان با دوست شوهرش در آبادان

ارتباط شیطانی مامور مست با 3 زن +عکس

 اقدام وقیحانه با ریحانه و مادرش در محل متروکه کرمان + عکس 

مرگ نخستین زن فاتح اورست + عکس

پیشنهاد عجیب برای استخدام قاتل

عکس باورنکردنی از صورت کتک خورده مرد قوی هیکل از زن ریز نقش

 

کدخبر: 227924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟