به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ماجرای ربوده شدن برادرش خبر داد و ادعا کرد که گروگانگیران برای رهایی برادرش درخواست 300 هزار تومان پول کرده اند.

بدین ترتیب ماموران پلیس آگاهی تهران با آموزش های ابتدایی به مرد جوان او را به محل قرار راهی کردند و منطقه را در غرب تهران تحت نظر قرار دادند.

3 مرد گروگانگیر برای دریافت پول و رهایی طعمه شان در محل قرار حاضر شدند اما وقتی برای گرفتن پول به سراغ برادر طعمه شان رفتند ماموران پلیس وارد عمل شده و گروگانگیران را دستگیر کردند و طمعه شان را نجات دادند.

طمعه گروگانگیران در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: چندی پیش برای مرخص کردن فرزندم از بیمارستان نیاز به پول داشتم به همین خاطر به سراغ یکی از دوستانم که بهنام نام دارد رفتم و 300 هزار تومان به صورت قرض از او گرفتم.

در این مدت بهنام اصرار داشت تا بدهی ام را بپردازم اما به خاطر مشکلاتی که وجود داشت قادر به پس دادن پولش نبودم تا اینکه او 2 تن از دوستانش مرا در خیابان به زور سوار بر خودروی پژویی کرده و به خانه قدیمی بردند.

وی افزود: بهنام و دوستانش مرا با زنجیر دست و پاهایم را بستند و داخل اسارتگاهشان وسایل شکنجه و مصرف مواد مخدر وجود داشت و آنها پول شان را می خواستند که با برادرم تماس گرفتند.

بهنام نیز در اعترافاتش گفت: وقتی دیدم مرد جوان بدهی اش را نمی دهد او را با دوستانم سوار بر خودرویم کرده و به مخفیگاهمان بردیم و در تماس با برادرش خواستیم برای رهایی 300 هزار تومان در محل قرار بیاورد که دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیس برای بررسی های بیشتر متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟