راز 52 بار سرقت از یک انبار/  اعتراف باند 10 نفره

سرهنگ "نور علی چوگانی"  گفت: در پی سرقت های سریالی از یکی انبارهای لوازم خانگی شهروندان این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این فرماندهی با بررسی محل سرقت به سرنخ های از سارق یا سارقان دست یافتند و تحقیقات خود را در این خصوص شروع و یکی از سارقان را شناسایی و با نیابت قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زرند اظهار داشت: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص گردید این سارق با شگرد خاصی به کلید انبار دست یافته و به مرور زمان از آن سرقت کرده بود.

سرهنگ "چوگانی" ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با تحقیقات میدانی بر روی سرنخ های بدست آمده 2 تن از همدستانش را نیز که افرادی سابقه دار می باشند به همراه 7 نفر مالخر شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان تاکنون به 52 فقره سرقت به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال اقرار کردند که این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پایان خواستار توجه بیشتر شهروندان و مغازه داران به مسائل پیشگیرانه در زمینه سرقت شد و به آنان به توصیه کرد: توجه به توصیه‌های پلیس و استفاده از وسایل حفاظتی نظیر دوربین مداربسته و همچنین عدم اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس، در پیشگیری از بروز سرقت بسیار موثر می‌باشد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟