نرگس سر خود از شهرستان به تهران آمد و من ندانسته آن بلا را سرش آوردم + عکس

به گزارش رکنا، ظهر یازدهم فروردین 90 مرد جوانی به نام فیصل با کلانتری 151 منجیل آباد رباط کریم تماس گرفت و از جنایت خانوادگی که رقم زده بود خبر داد.

وقتی پلیس به خانه مورد نظر رفت با جنازه همسر 27ساله این مرد به نام نرگس روبه رو شد که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

فیصل به قتل همسرش اعتراف کرد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که پدر و مادر نرگس بدون قید و شرط و به خاطر دو نوه خردسالشان فیصل را بخشیدند.

بدین ترتیب فیصل روز سه شنبه 27 مهرماه از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه فیصل به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: من و نرگس از همان ابتدای زندگی با هم مشکل داشتیم در تعطیلات عید به خانه پدرزنم در لردگان رفته بودیم اما آنجا با هم درگیر شدیم. نرگس همراه دختر و پسرم با اتوبوس به تهران برگشت و من که عصبانی بودم او را تهدید کردم به محض اینکه به تهران برگردم او را می کشم. چند ساعت بعد من هم به خانه مان برگشتم و چون خسته بودم خوابیدم . وقتی بیدار شدم از نرگس خواستم تا برایم غذا بیاورد اما با بدخلقی گفت که غذا نداریم. در حال سیگار کشیدن بودن که یکباره دیدم نرگس با کارد آشپزخانه بالای سرم ایستاده است.من چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به او زدم. وقتی به خودم آمدم که کار از کار گذشته بود.دختر و پسر خردسالم را به آشپزخانه بردم تا جنازه خونین مادرشان را نبینند. همان موقع با مادرم تماس گرفتم و فرزندانم را به مادرم سپردم و با پلیس تماس گرفتم.من واقعا از قتل همسرم پشیمانم و در مدتی که در زندان هستم به اندازه کافی تنبیه شده ام. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر دو فرزندم که حالا 5 و 7ساله هستند مرا ببخشند و مرا آزاد کنند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و حکم به آزادی فیصل را صادر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟