پسربچه تیزبین دزدان خشن خیابان های مشهد را لو داد

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح عملیات دستگیری اعضای باند سرقت های به عنف خیابانی که با حمله به شهروندان مرتکب زورگیری های مخوف می شدند گفت: سهم شهروندان در تولید امنیت ، پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین پی گیری سرقت ها و ‌آسیب های اجتماعی بسیار حساس و حیاتی است.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در پی گزارش سرقت های خشن خیابانی توسط چهار جوان موتور سوار که با حمله به عابران پیاده مرتکب زورگیر های مخوف می شدند تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی گفت: مالباختگانی که طعمه این سارقان خشن شده بودند اطلاعات دقیقی از سارقان ارائه نمی کردند و از طرفی عاملان سرقت نیز در سرقت های مختلف سعی داشتند با تعویض رنگ و نوع لباس ، خود را از دید ماموران قانون مخفی نگه داشته و در خیابان های تاریک یا کوچه های خلوت ، از طعمه های خود زورگیری می کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در بین مالباختگانی که برای پی گیری شکایت خود از این سارقان به کلانتری التمیور مشهد مراجعه کرده بودند کودکی 8 ساله همراه مادرش دیده می شد. این پسر بچه 8 ساله با تیز بینی خاصی ، اطلاعات ریز و دقیق در مورد مشخصات ظاهری متهمان ، لهجه آنان و حتی موتورسیکلت آنان در اختیار پلیس قرار داد.

سرهنگ محمد بوستانی تصریح کرد: کودک هشت ساله در تحقیقات پلیسی گفت: سارقان با موتورسیکلتی که پلاک قدیمی با نام شهر تهران داشت و روکش قاب بغل زیر باک افتاده و باطری قرمز رنگ آن دیده می شد به من حمله ور شده و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری التیمور با توجه به اطلاعات دقیق که کودک 8 ساله در اختیار آنان داشت عاملان سرقت را در حال پرسه زنی در حوزه استحفاظی خود شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به پنج سرقت  به عنف خشن از شهروندان اعتراف کرده اند و بررسی های پلیسی برای کشف دیگر سرقت های خشن آنها ادامه دارد .

وی با اشاره به این مطلب که چهار متهم پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: تیزبینی و دقت شهروندان در هنگام مواجهه با سرقت ها می تواند سرنخ های خوبی برای پی گیری از این پرونده ها در اختیار پلیس بگذارد و دقت نظر این کودک نیز جای تشکر دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ازدواج باورنکردنی مرد 68 ساله با نوه 24 ساله اش

در اتاق ویلا زندانیم کردند/ به زور لباس هایم را درآوردند و ...

تبهکاران پسرم را در زندان خورده اند! +عکس

حمله به خانه مانکن معروف دنیای مد/ سارق بادیگارد خانه را با چاقو زد + فیلم و عکس

رمال گفت قمار کن و من زنم را باختم

خواهر 50 ساله خواننده معروف از همسر 38 ساله اش باردار شد + عکس

عکس های یادگاری بازیگر زن معروف ایرانی از سفرش به کانادا +تصاویر

شغل دوم کمدین معروف ایرانی چیست؟ / با بیزنس جذاب آقای بازیگر آشنا شوید! +عکس

 

کدخبر: 227118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟