به گزارش رکنا، ساعت 9:20 دقیقه صبح امروز - شنبه – ماموران کلانتری 107 فلسطین در جریان مرگ مرموز زن 82 ساله ای در خانه اش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شدند.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای افشاگری راز این جنایت در قتلگاه این زن به خیابان شریعتی حرکت کردند.

داماد قربانی جنایت که اهل کشور هند است در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: پس از ازدواج با دختر مقتول به خاطر اینکه دخترمان برای درس در کشور هند ادامه تحصیل می دهد گاهی اوقات در آنجا هستیم و هر وقت به ایران می آییم در طبقه بالای خانه مادرزنم زندگی می کنیم.

وی افزود: صبح امروز وقتی برای سرکشی به خانه مادرزنم رفتم با جسد غرق خون وی روبرو شدم و خیلی زود پلیس را در جریان این جنایت خونین قرار دادم.

تحقیقات ابتدایی کارشناسان پزشکی قانونی در محل نشان از آن داشت که مادربزرگ تنها بر اثر سکته جان خود را از دست داده و سپس در زمان به زمین افتادن سرش به جایی برخورد کرده است.

بنا به این گزارش،َ بازپرس مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا با شناسایی علت مرگ این مادربزرگ تنها تحقیقات پلیسی آغاز شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرگ غریبانه دختر شاهنامه / این دختر 12 ساله مشهدی به شدت شکنجه شده بود + عکس

مرد همسایه می دانست من هوو دارم، وقتی شوهرم خانه نبود مرا آزار واذیت کرد / گفتگو با زن شوهردار

عمل زشت با دختر دانش آموز 14 ساله در کافی شاپ

وقتی خواهرم با پیشنهاد زشتم مخالفت کرد، او را در اتاق خواب با دستانم خفه کردم!

زن جوان در بلوار ارتش زیر چرخ های کامیون انداخته شد + فیلم وعکس

 

ماجرای درگذشت پدر مجری مشهور ایرانی در روز عاشورا + عکس کودکی در کنار پدرش

تصویر دیده نشده از سام درخشانی در لباس سربازی و در حال احترام نظامی! +عکس

سلفی عجیب هستی مهدوی فر در آیینه یک دستشویی متروکه! +عکس 

 

کدخبر: 227022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟