کارمند فرودگاه امام خمینی (ره) 3 هزار دلار را به صاحبش بازگرداند + عکس

به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز(شنبه) 17 مهر ماه 1395 با حضور کورش فتاحی عضو هیات مدیره و معاونت فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، فرماندهان پلیس ، سپاه ،مدیر کل گمرک ، حراست طی مراسمی از یکی از کارکنان زحمت کش و وظیفه شناس شرکت صنایع بال که مقدار قابل توجهی دلار پیدا کرده بود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شرح واقعه به این گونه است؛ تکنسین فنیBHS در حین بازدید از سیستم به یک بسته پلاستیک مشکوک شده و موقع باز نمودن پلاستیک با مقدار زیادی دلار مواجه شد که بلافاصله موضوع را با سرپرست قسمت در میان گذاشت و طبق صورت جلسه تحویل پلیس فرودگاه شد، خوشبختانه بعد از گذشت چند روز تحقیقات و شناسایی صاحب آن پیدا و تحویل مالباخته داده شد.

فتاحی از حسن عملکرد و همچنین صداقت در امانت این تکنسین وظیفه‌شناس قدردانی کرد و گفت: امانت‌داری عنصر نایاب و با ارزشی است و باید فرد امانت‌دار به مردم معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرد و کسی که بتواند بر نفس خود غلبه کند، در حکم انجام جهاد اصغر می باشد.

سید مصطفی سادات اردستانی انگیزه خود را از این اقدام رضای خدا و کسب روزی حلال ذکر و بیان کرد: بزرگترین پاداش این کار، خوشحالی شهروندی که اموال خود را گم کرده و رفع نگرانی از وی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

 

کدخبر: 226522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟