این جوان را در اطراف خیابان های تهران دیده اید؟ / خانواده اش نگران او هستند +عکس

28 شهرویر ماه خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 115 رازی به ماموران اعلام کرد که برادرش روز گذشته از خانه خارج شده و پس از آن به خانه بازنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

خواهر گمشده پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش گفت: برادرم به نام وحید 29 ساله که تا حدودی از ضریب هوشی پائین تری نسبت به افراد سالم برخوردار است، به قصد پیاده روی در اطراف محل سکونت مان در محدوده میدان راه آهن از خانه خارج شد. او هر بار پس از چند ساعت به خانه باز می گشت و در صورت نیاز ما خودمان با اطلاع از محل های ترددش، وی را به خانه می آوردیم اما اینبار و پس از طولانی شدن غیبت برادرم، به جستجوی او در اطراف میدان آهن رفتیم اما موفق به پیدا کردنش نشدیم. حتی به مراکز درمانی اطراف میدان راه آهن و ...  نیز مراجعه کردیم تا شاید او پیدا کنیم اما هیچ خبری از او پیدا نکردیم.

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از تصویر و اطلاع دقیق از پوشش گمشده ( لباس مردانه چهارخانه قرمز+شلوار کتان آبی)، ضمن انجام تحقیقات میدانی در محدوده محل سکونت "وحید" به بررسی مشخصات افراد گمشده در سیستم جامع پلیس و همچنین بررسی مشخصات افراد مجهول الهویه مراکز درمانی و پزشکی قانونی تهران پرداخته اما موفق به شناسایی "وحید" نشدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور اطلاع از سرنوشت "وحید" ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر گمشده از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است . به همین منظور از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21865941 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

 

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

کدخبر: 226496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟