راز پیام های عاشقانه آلیسا به پسر جوان در پارک جمشیدیه نیاوران لو رفت

به گزارش رکنا، اوایل مهرماه سال جاری یک خانواده افغان با تماس به مامورن پلیس تهران از ماجرای مرموزی یک آدم ربایی 250 هزارتومانی پرده برداشتند.

خیلی زود تیمی از ماموران پلیس برای افشای راز این آدم ربایی وارد عمل شدند و مرد افغان به مامورن گفت: پسر عمویم برای ملاقات دختر جوانی به یک پارک جمشیدیه نیاوران -شمال تهران - رفته اما پس از ملاقات با دختر جوان با من تماس گرفت و ادعا کرد که از سوی 3 مامور جوان دستگیر شده و برای رهایی از دست آنها نیاز به 250 هزار تومان پول دارد که ما این پول را به حسابش واریز کردیم اما باور نداریم که آن مردان مامور باشند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 برای افشاگری این سناریوی مرموز وارد عمل شدند.

در این مرحله تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه به پارک شمال تهران رفته و با محاصره قرار دادن این پارک برای دستگیری 3 جوان مامور نما وارد دست به کار شدند.

3 پسر جوان که مرد افغان را در محاصره خود قرار داده بودند با دیدن ماموران تصمیم به فرار گرفتند اما غافل از اینکه پارک تحت نظر ماموران بود و 3 جوان مامور نما به ناچار تسلیم ماموران شدند.

شهاب که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: چندی پیش در پارک منتظر یکی از دوستانم بودم که 2 مرد افغان به سمت من آمدند و بدون هیچ مقدمه حمله کردند و با گوشی موبایلم را قاپیدند و فرار کردند.

وی افزود: پس از سرقت گوشی موبایلم با یک گوشی دیگر برنامه اینترنتی بی تالک را نصب کرده و خودم را با نام آلیسا معرفی کردم.

سپس با داشتن شماره تلفنم اقدام به طرح دوستی با مرد افغان که گوشی موبایلم در سرقت کرده بود ریختم و او نیز که فکر نمی کرد من همان صاحب گوشی موبایل سرقتی هستم جواب پیام هایم راداد.

پسر جوان ادامه داد: در مدت چند روز با مرد افغان دوست شدم و پس از چرب زبانی هایم خواستم تا برای دیدن هم به پارک نزدیک خانه مان بیاید.

وی ادامه داد: این ماجرا را به 2 تن از دوستانم اطلاع دادم تا آنها برای کمک با من به پارک بیایند و از قبل صدای بیسیم را روی گوشی موبایلم ضبط کردم و در محل قرار منتظر ماندم.

شهاب گفت: وقتی پسر افغان در محل قرار حاضر شد 3 جوان در نقش مامور به سراغ وی رفتند و شهاب که صدای بیسیم را پخش کرد و جوان افغان با دیدن این صحنه شوکه شد و شهاب او را به سمت کیوسک پلیس می برد که جوان افغان التماس می کرد که او را نزد پلیس نبردند چون مجوز ورود به خاک ایران را ندارد.

در این مرحله یکی از دوستان شهاب پیشنهاد داد تا در قبال دریافت 250 هزار تومان او را رها خواهند کرد و پس از گرفتن گوشی سرقتی در انتظار واریز پول درخواستی شدیم که پلیس سر رسید.

جوان افغان که از ماجرای سرقت گوشی موبایل شوکه شده بود به ماموران گفت: پسر عمویم که حفیظ نام دارد به خاطر شباهت زیادی که به هم داریم از من خواست تا به دیدن دختر جوان در پارک بروم که در برابر این 3 جوان مامور نما قرار گرفتم.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی دستور بازداشت 3 متهم را صادر کرد و تحقیقات در این راستا ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سفرهای استانی دزدی که نمی شناسید! +عکس

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

عشایر اهواز از جان زن جوان گذشتند / این زن قرار بود اعدام شود

کاوه قبلا ازدواج کرده بود اما عشق به او چشم هایم را کور کرده بود

مرد 2 زنه روستایی می خواست 3 قلوهایش را بفروشد/دادستانی اراک وارد ماجرا شد

مردان متاهل در سایت های همسریابی چه می کنند؟

دوئل مسلحانه 2 طایفه بزرگ بخاطر تصادف ساده با دوچرخه

 

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

کدخبر: 226413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟