عشوه های مونا برای به دام انداختن رییس متاهل / این دختر یک راز را نمی دانست

مونا 27 ساله با مهربانی و ابراز علاقه به رییس 35 ساله خود با او به سفری رفت و با گرفتن عکس های غیراخلاقی خواست تا پول میلیونی به جیب بزند.

برنامه ریزی مونا دقیق بود و او تنها یک اشتباه داشت که همین برای زندانی شدنش کافی بود.

مردی شیک پوش با مراجعه به دادسرا ادعا کرد یکی از کارکنان زن قصد دارد از او باجگیری کند.

جمشید که خیلی ناراحت بود گفت: از مدتی پیش دختری به نام مونا به من ابراز علاقه کرد و من هم پذیرفتم تا با او صیغه کنم وقتی پیشنهاد دادم پذیرفت و بلافاصله با هم به دوبی سفر کردیم و وقتی برگشتیم مونا با ارسال عکس هایی که دور از چشم من گرفته بود و عکس های خیلی خصوصی به حساب می آید در ویدیویی در تلگرام تهدیدم کرد اگر مرتب به او پولی میلیونی ندهم این عکس ها را به همسرم نشان می دهد و آبرویم برده و زندگی ام را نابود می کند.

وی افزود: فهمیدم ابراز علاقه او بی دلیل نبود و بدون اینکه جوابی بدهم تصمیم به شکایت گرفتم مونا مثل بقیه همکارانم نمی دانست که من و همسرم یکسال پیش از هم جدا شده ایم و اگر من به او علاقه مند شدم بخاطر تنهایی ام بود و اگر او را صیغه کردم بخاطر وجود دختر خردسالم بود.

جمشید ادامه داد:نمی خواستم کسی در محل کارم از طلاق باخبر شود چون باعث می شد تمرکزم به هم بریزد و مونا را انتخاب کردم چون تصورم این بود واقعا دوستم دارد.

بازپرس با شنیدن ادعاهای این مرد و دیدن تصویر مونا که سعی در باجگیری داشت دستور بازداشت را صادر کرد و این دختر فریبکار به دام افتاد.

مونا وقتی شنید که رییس بدون ترس از تهدیدهای او شکایت کرده است ادعا کرد که از سوی مرد متاهل اغفال شده است و به بهانه ماموریت کاری به دوبی رفته و در آنجا هدف آزارو اذیت قرار گرفته است.

مونا وقتی شنید که جمشید از یکسال پیش همسرش را طلاق داده فهمید نقشه اش ایراد داشته است و رییس می خواست در آینده به او پیشنهاد ازدواج بدهد گریه افتاد و گفت:اشتباه کردم دوستم وسوسه ام کرد و پشیمانم.

بنابه این گزارش،باتوجه به رضایت جمشید بازپرس مونا را با سپردن کفالت آزاد کرد تا پس از صدور کیفرخواست پرونده در دادگاه جزایی عمومی تحت رسیدگی قرار گیرد.

کدخبر: 226303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟