شاید برای شما هم اتفاق بیفتد / سرقت میلیونی راننده خشن از زن بدهکار در برابر چشم مردم + عکس

به گزارش رکنا، اوایل هفته گذشته بود که زن جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 34 ویژه سرقت از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیر مسافرکش نمایی پرده برداشت.

این زن که در یک سناریوی زورگیری 15 میلیون پول بدهکاری اش را از دست داده بود با چهره ای آشفته به قاضی سید امین میروکیلی گفت: چندی پیش به پول نیاز داشتم به همین خاطر با گرو گذاشتن سند خانه ام 15 میلیون تومان از یک مرد پول قرض گرفتم و پس از مدتی با اجاره دادن خانه ام توانستم با پول پیش مستاجرم بدهی ام را بپردازم به همین خاطر قرار ملاقاتی را برای پرداخت بدهکاری ام و گرفتن سند خانه ام هماهنگ کردم.

وی افزود: 15 میلیون پول را داخل کیف دستی ام گذاشته بودم و به محل قرار ملاقات رفتم که مرد طلبکار با من تماس گرفت و خواست تا برای پرداخت پول و گرفتن سند خانه ام فردای آن روز به سر قرار بروم که به همین خاطر در مسیر سوار بر خودروی پراید که فکر می کردم راننده آن مسافرکش است، شدم.

زن جوان گفت: هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان راننده پراید مسیرش را تغییر داد و هر چه التماسش کردم بی فایده بود تا اینکه کیف دستی ام را با تهدید چاقو گرفت و گردنبند طلایم را از گردنم کشید.

همه زندگی ام در دست دزد مسافرکش نما بود و با او درگیر شدم و رهگذران با دیدن این صحنه بی تفاوت از کنار ما عبور می کردند تا اینکه راننده خشن مرا از خودرویش به بیرون پرت کرد و یکی از شاهدان ماجرا موفق به برداشتن شماره پلاک خودروی پراید شد.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران با دردست داشتن شماره پلاک خودروی سارق میلیونی وارد عمل شدند و خیلی زود موفق به دستگیری صاحب خودرو شدند.

این مرد که امید نام دارد پس از دستگیری به ماموران گفت: چند ماه قبل خودرویم را به پسر جوانی به نام سیاوش فروختم و از ماجرای سرقت بی اطلاعم.

در این مرحله ماموران با اطلاعات به دست آمده و با تحقیقات فنی و پلیسی موفق به دستگیری سیاوش در جنوب تهران شدند.

سیاوش که دو سابقه کیفری در پرونده اش دارد در گام نخست تحقیقات ادعا عجیبی را پیش روی قاضی پرونده قرار داد و گفت: چند روز پیش خودرویم را از جلوی درخانه دزدیدند و چون سند خودرو به نامم نشده بود نمی توانستم شکایت کنم که پس از 3 روز خودرویم را در خیابان پیدا کردم.

این ادعا در حالی بود که زن جوان با حضور در دادسرای ناحیه 34 وقتی در برابر سیاوش قرار گرفت با اطمینان به قاضی میروکیلی گفت: که این مرد همان دزد میلیونی پولهایم است که در این مرحله سیاوش پرده از راز سرقت میلیونی اش برداشت.

بنا به این گزارش، بازپرس سید امین میروکیلی در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟