دزد احمق با لباس های ورزشی سرقتی در محل می چرخید + عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی در غرب تهران وقتی از خانه اش بیرون آمد تا سوار برخودرویش به محل کارش برود با صحنه عجیبی روبرو شد.

در خودرو زانتیا از قسمت بالایی خم شد بود و دزدان اقدام به سرقت از آن کرده بودند، خیلی زود مرد جوان با مراجعه به پلیس از ماجرای دستبرد خودرویش خبر داد.

بدین ترتیب تجسس ها برای دستگیری عاملان سرقت داخل خودرو وارد عمل شدند و در تحقیقات از صاحب خودرو مشخص شد که دزدان شبانه دست به دزدی زده اند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه فردای روز سرقت مرد زانتیا سوار در تماس با پلیس ادعا کرد که دزد خودرویش را در یکی از خیابان های نزدیک خانه اش شناسایی کرده است.

این مرد به ماموران گفت: شب سرقت برای دیدن برادرم که از آلمان آمده بود به خانه اش رفتم و وی لباس های ورزشی مارکداری را به عنوان سوغاتی به من داد که پس از بازگشت به خانه آنها را داخل خودرویم جا گذاشتم تا اینکه در خیابان با مردی روبرو شدم که همان لباس های ورزشی را به تن داشت .

وی افزود: ابتدا به مرد جوان شک کردم اما زمانیکه خودم را به یک قدمی اش رساندم دیدم که اتیکت لباس ها هنوز به لباس آویزان است و همین باعث شد تا اطمینان پیدا کنم که این مرد همان دزد داخل خودرویم است.

بدین ترتیب تیمی ازماموران وارد عمل شده و مرد جوانی که لباس ورزشی به تن داشت را دستگیر کردند که این مرد ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند و در بازجویی های پلیسی ادعا کرد لباس ها را از مرد دستفروشی خریده است اما تناقض گویی های این متهم جوان کافی بود تا پرده از راز سرقتهای شبانه اش بردارد.

امیر در اعترافاتش گفت: چندی پیش با 2 تن از دوستانم که همگی اعتیاد به مواد مخدر داریم تصمیم گرفتیم برای تامین هزینه اعتیادمان دست به سرقت بزنیم.

وی افزود: شب ها با پرسه زنی در خیابان های غرب تهران خودروهایی را که فاقد سیستم دزدگیر هستند را شناسایی می کردیم و با شیوه خم کردن در خودروها دست به سرقت داخل خودرو می زدیم که در آخرین سرقتمان لباس های ورزشی مارکدار را از داخل خودروی زانتیا برداشتیم که سهم من در آن سرقت لباس های ورزشی شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی میروکیلی از شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 برای دستگیری 2 همدست امیر وارد عمل شدند.

کارآگاهان با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی امیر موفق به شناسایی مخفیگاه 2 سارق حرفه ای شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این متهمان دستگیر شدند.

بنا به این گزارش، با اعتراف دزدان داخل خودرو به 120 سرقت شبانه قاضی میروکیلی دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر کوهنورد مسیر را گم کرد و 48 ساعت در کوههای البرز سرگردان ماند + عکس

درخواست طلاق داماد 32 ساله از نوعروس 57 ساله در دادگاه تهران

دختر اسکی باز ناخواسته قاتل شد + عکس

فیلم لحظه عمل وحشیانه و زشت یک مرد با دختر خوانده اش در استخر + عکس

دو ماه به خاطر ارتباط با زن شوهردار زندان بودم / وقتی آزاد شدم زنم هم با یک مرد ارتباط شوم گرفته بود

بهزاد فراهانی:هرگز به عنوان یک پدر، دخترم را تکفیر نکرده‌ام +عکس

عکس آتلیه ای الناز شاکردوست با رن نامدار سینمای ایران +عکس

 

کدخبر: 225365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟