به گزارش رکنا ، چندی پیش زن جوانی به نام فرنگیس در نمایشگاه کتاب سرگرم خرید کتاب های مورد علاقه اش بود که با مرد شیک پوشی آشنا شد که ادعا می کرد پزشک است.
مرد جوان که ایمان نام داشت پس از صحبت های کوتاه و جلب اعتماد کردن نزد فرنگیس وقتی مشکلات پوستی فرنگیس مطرح شد وی ادعا کرد که می تواند کمکش کند تا بیماری پوستی اش درمان شود.
سپس مرد شیک پوش به بهانه کمک کتاب هایی را که زن جوان خریده بود از دستش گرفت و قرار شد ایمان زن جوان را تا ایستگاه اتوبوس همراهی کند.
فرنگیس که به حرفهای ایمان اعتماد کرده بود سوار بر خودروی وی شد و ایمان به سمت ایستگاه اتوبوس حرکت کرد اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که پزشک قلابی مسیرش را به بزرگراه آزاداگان تغییر داد.
فرنگیس به رفتار مرد شیک پوش اعتراض کرد اما ایمان با خونسردی گفت که چند ساعتی را با هم هستیم و سپس تا جلوی خانه تان همراهی ات می کنم.
زن جوان وقتی متوجه فریبکاری ایمان شده بود مرد شیک پوش را تهدید کرد که اگر در کنار بزرگراه توقف نکند خودش را از خودرو به بیرون پرت می کند.
سرعت خودرو کم شده بود و ایمان به تهدیدهای فرنگیس نیش خند می زد که ناگهان زن جوان برای فرار از دست این مرد شیطانی در خودرو را باز کرد و خودش را به بیرون پرت کرد.
مغازه داران و راننده های تاکسی کنار بزرگراه وقتی دیدند زن جوان خود را از خودروی زانتیای نقره ای رنگ به بیرون پرت کرد به سرعت به کمک وی رفته و در همین لحظات کوتاه یکی از راننده ها اقدام به برداشتن شماره پلاک این خودروی مرموز کرد.
فرنگیس خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و پس از درمان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم قرار گرفت و از راز این آدم ربایی شیطانی را فاش کرد.
بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و باتوجه به در دست داشتن شماره پلاک خودروی زانتیا بازپرس مدیر روستا دستور احضار ایمان به دادسرا را اعلام کرد.
ایمان صبح امروز- سه شنبه - پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و گفت: دانشجوی دکتری هستم و روز حادثه با فرنگیس در نمایشگاه کتاب آشنا شدم و به خاطر اینکه وسایل زیادی داشت تصمیم به کمک گرفتم و او نیز قبول کرد و فرنگیس ادعا کرد که مسیرش سمت کرج است و من نیز پذیرفتم او را تا یک مسیری برسانم.
وی افزود: در مسیر فرنگیس ادعا کرد که از همسرش طلاق گرفته است و هنوز لحظاتی نگذشته بود که تلفن موبایلش زنگ خورد و ناگهان فرنگیس به هم ریخته و مضطرب شد و خواست تا در کنار بزرگراه توقف کنم.
به همین خاطر سرعت خودرو را کم کردم تا کنار بزرگراه توقف کنم که ناگهان فرنگیس در خودرو را باز کرد و به پایین پرید که در ادامه چون نمی خواستم کسی فکر نادرستی در مورد من بکند کیفش را به بیرون پرت کردم و با سرعت به سمت خانه رفتم.
بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده آغاز شود تا راز این سناریوی پرماجرا فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید

جوانی به بهانه عکس سلفی زن جوان را در آسانسور برهنه کرد

دستمزد بالای بهرام رادان کار دستش داد +عکس

خانه مربی معروف فوتبال را دزد زد +عکس

فیلم لحظه هولناک شلیک به پسر جوان که با یک دختر بستنی می خورد + تصاویر

اقدام زشت شوهر سابق با زن جوان قبل از مرگ / پلیس با شکایت شوهر این زن نبش قبر کرد و ... + عکس

ماجرای پول های گمشده یک زن که زائر امام رضا(ع) بود

زنم دیکتاتور بود! +عکس متهم در صحنه حادثه

مرگ مادر و دختر بی‌گناه در حمله وحشتناک مردان مسلح در جاده کرمان + عکس

دستگیری لیلا سلطان و خاله نسرین در دروازه غار تهران + عکس

اعترافات هولناک علیه برادر لحظاتی قبل از مرگ مرد سوخته + عکس

عکسی متفاوت و دهه شصتی از فاطمه معتمدآریا +عکس

تاوان مرگبار برای مرد هوس بازی که دنبال همخوابی با منشی شرکت بود + عکس

شوک به مجری دورهمی / ضرر 1500 میلیاردی مهران مدیری +عکس

نقشه جَمیل برای پسران در جیمیل / هویت یک دختر کار دست همه داد

اقدام زشت و وحشینانه پسر جوان با مهسای 21 ساله در جنگل سرخه حصار

فیلم نجات پسری که از تله کابین آویزان بود + تصاویر

اقدام هولناک با جوراب زنانه در دور گردن همسر + عکس

فیلم گفتگوی تصویری با 2 جوان که به التماس های زن تنها در خانه گوش نکردند + تصاویر

زنی که 10 سال با شوهر و خواهر مومیایی‏ اش زندگی می‏ کرد

ماجرای شکایت بازیگر معروف زن به پلیس فتا + عکس

کدخبر: 223862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟