به گزارش رکنا، زمستان سال 94 راننده یک دستگاه پژو به پلیس آگاهی رفت و از سه مرد خشن که خودرو وی را دزدیده بودند شکایت کرد. وی گفت: سه نفر را در میدان آزادی به مقصد کرج دربستی سوار ماشین کردم.در بین راه مردان خشن به رویم قمه کشیدند و به روز مرا از ماشین پیاده کردند. وقتی به آنها التماس کردم تا ماشینم را پس دهم گفتند دو روز بعد ماشین را در حاشیه تهران رها می کنند.

ردیابی زورگیران جوان آغاز شده بود که یک روز بعد به پلیس خبر رسید با همان پژو 405 یک مرد جوان به نام عباس که فروشنده گوشی های موبایل بود ربوده شده و آدم رباها پس از سرقت بار گوشی های موبایل وی او را در بیابان های حاشیه تهران رها کرده اند.

این مرد به ماموران گفت: فروشنده گوشی های موبایل هستم. تعداد 147 گوشی را از تهران خریدم و قصد داشتم آنها را به دوستم که صاحب یک مغازه بزرگ در اصفهان است برسانم. آژانس گرفتم و بار گوشی های موبایل را در صندوق عقب آژانس گذاشتم و به سمت اصفهان حرکت کردم. اما در میان راه سه سرنشین یک دستگاه پژو 405 خودور ما را متوقف کردند. آنها که می گفتند مامور پلیس آگاهی هستند و مرا به اتهام قاچاق کالا بازداشت کردند و بار گوشی های موبایل را به خودرو خودشان منتقل کردند و مرا هم به زور به داخل ماشین بردند. آنها با تهدید چاقو کارت عابر بانک و رمز کارتم را گرفتند سپس مرا در بیابان های حاشیه تهران رها کرده و گریختند.

وقتی در بررسی های پلیسی روشن شد آدم رباها از کارت عابر بانک عباس مبلغ میلیونی به کارت عابر بانک یک زن سالخورده انتقال داده اند زن سالخورده بازداشت شد و تحقیقات پلیس به نتیجه رسید. یکی از دزدان خشن پول میلیونی را به حساب بانکی مادرش منتقل کرده بود.

به این ترتیب سه دزد جوان به اتهام مشارکت در سرقت مقرون به آزار، سرقت 147 گوشی موبایل، آدم ربایی و جعل عنوان مامور پلیس بازداشت شدند.یکی از آنها گفت: چون از قبل عباس را می شناختیم و می دانستیم فروشنده گوشی موبایل در تهران است و هر هفته گوشی ها را به مشتریانش در شهرستان های دور و نزدیک می رساند تصمیم گرفتیم یک ماشین بدزدیم و با آن نقشه دزدیدن گوشی های موبایل عباس را اجرا کنیم. اما در بین راه کارت عابر بانک عباس را هم به زور از او گرفتیم و پول هایش را از طریق عابر بانک کارت به کارت کردیم و از این طریق ردیابی شدیم.

بنا به این گزارش، پرونده دزدان خشن برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا انها به زودی محاکمه شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

تجاوز به ثریا در نیمه شب جاده تلو

ماجرای پیدا شدن دختری که در عمق جنگل به درخت بسته شده بود + عکس

15 روز تجاوز ابراهیم به زن جوان در خانه مجردی اش / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

‫شوهرم هیزی می کند و اصلا برایش مهم نیست طرف مقابل زن شوهر دار است یا دختر دوستش!

اولین واکنش سوپر استار زن سینمای ایران پس از دستگیری همسرش + عکس

بازیگر زن سرشناس و خاطره ساز سینما درگذشت +عکس

 

کدخبر: 225010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟