قتل جوان تبر به دست توسط یک آشنا

تیم پزشکی با تجهیزات کامل وارد عمل شدند. مصدوم تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت. اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند. پسر جوان که اهل شهرستان تربت‌جام بود بر اثر شدت صدمات وارده و خونریزی زیاد تاب نیاورد و جان خود را از دست داد.با اعلام مرگ پسر جوان در بیمارستان‌، ماموران انتظامی در محل حاضر و موضوع را به مقام قضایی اعلام کردند.

قاضی قلی‌زاده، دستورات تخصصی خود را برای پیگیری سریع موضوع صادر وکارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات علمی خود را آغاز کردند.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مقتول با داماد عموی خود اختلاف‌های خانوادگی داشته است. با کشف این سرنخ و برابر اظهارات شاهدان این واقعه غم‌انگیز‌، متهم به قتل دستگیر شد. جوان ٢۵ساله در اعترافاتی صریح گفت: با مقتول اختلاف‌ خانوادگی داشتم. آن روز (روز حادثه) در محل چرای گوسفندان بودم که او و چند نفر از دوستانش آمدند.

یک تبر دستش بود و خیلی عصبانی به نظر می‌رسید. به طرفم حمله کرد‌، یک ضربه به کتفم زد‌. من هم نتوانستم خشم خودم را کنترل کنم. با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش زدم. در برابر چشمانم لباس‌هایش پرخون شد و روی زمین افتاد. من که باورم نمی‌شد چنین کاری کرده باشم، پا به فرار گذاشتم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم دستم به خون کسی آلوده شود. ای کاش اصلا دچار اختلاف نمی‌شدیم‌. گاهی غفلت‌های ما درد‌سرهایی درست می‌کند که جبران‌ناپذیر هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 224751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟