زنان جوان طعمه نقشه فرامرز دزده / گفتگو با متهم+عکس

خانم جوانی غروب روز گذشته با مراجعه به دستگاه عابربانک واقع در بلوار طبرسی شمالی مشهد سرگرم کار با دستگاه و انتقال وجه بود که ناگهان جوانی لاغراندام به او نزدیک شد.
مرد جوان در یک چشم به هم زدن کیف دستی زن جوان را قاپید و به طرف خودروی پراید که راننده و جوان دیگری داخل آن منتظرش بودند، دوید. سارق کیف و همدستانش به سرعت از محل متواری شدند.
مالباخته که شوکه شده بود موضوع را به فوریت های پلیس ی ۱۱۰اعلام کرد.
رییس پلیس مشهد دقایقی قبل در پی گیری خبرنگار رکنا گفت:با گزارش سرقت به پلیس و با توجه به سرقت های مشابه دیگر، دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر و ماموران کلانتری 32 موضوع را پی گیری کردند.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: پلیس در این اقدام ضربتی با ردزنی های علمی و بررسی سرنخ های موجود، عامل این کیف قاپی ها که جوان ۲۸ساله است را چهره زنی و مورد شناسایی قرار داد.
رییس پلیس مشهد گفت:با تحقیقات گسترده بعدی پرونده، مخفیگاه متهم که به فرامرز دزده معروف است در محدوده بلوار طبرسی شمالی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل را به طور غافلگیرانه بازرسی کردند و در این عملیات ،عامل سرقت دستگیر شد.
سرهنگ بوستانی از شهروندان خواست هنگام مراجعه به بانک و یا استفاده از دستگاه های عابربانک توجه و هوشیاری بیشتری نسبت به نکات مراقبتی و بازدارنده از سرقت ها مدنظر داشته باشند.
وی در پایان از احساس مسوولیت یک شهروند که تا مسافتی خودروی سارقان را تعقیب کرده نیز تشکر کرد.
اعتیاد مرا بدبخت کرد:
جوان ۲۸ ساله که اعتیاد به مواد مخدر از او مشتی گوشت و استخوان نحیف و لاغر ساخته در حالی که احساس خماری می کرد گفت:به شیشه و کراک اعتیادمعتادم و چهار فقره سابقه کیفری دارم.
مرد جوان افزود:این طوری نگاهم نکنید روزی برای خودم کسی بودم ،لباس بدون خط اتو نمی پوشیدم و ادکلن های گران قیمت می زدم.
موهای پر پشتی داشتم که آب و شانه می کردم و چه آرزوهایی که برای اینده ام نداشتم.
رفیق بازی و لج لج بازی با خانواده ام که حالا می فهمم دوستان واقعی ام همان اعضای خانواده ام هستند باعث شد به سیگار و بعد هم مواد مخدر معتاد شدم.
متهم آخی کشید و افزود:وقتی درد مواد تمام سلولهای بدنت را لمس و مور مور می کند هیچ چیزی برایت مهم نیست و غیرتت را به آتش می کشی.
من خانواده آبرومندی دارم اما با این کارها آبرو و حیثیت برای شان نگذاشته ام.
فرارمز افزود: دو همدستم را به پلیس معرفی کرده ام.
متهم گفت: یک میلیون و هشتاد هزار تومان در این سرقت دزدیده بودیم اما دلشوره داشتم و می دانستم دستگیر می شویم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟