جوان 29 ساله ژوئن سال گذشته مادر 50 ساله خود را به قتل Murderرساند. بعد از وقوع جنایت Crime معاینات متعددی برای تعیین وضعیت روانی این جوان صورت گرفت که نتایج تمام آنها دال بر وجود بیماری روانی و اختلال عاطفی بوده است. متهم با نام "NML" در دادگاه انگیزه خود را تماس عمه اش مبنی بر حضور مادرش در کلاس های جادوگری عنوان کرده است.

بر اساس گزارش بیمارستان آل امل این جوان 29 ساله قتل مادرش که با نام اختصاری "MG" معرفی شده را غیرارادی انجام داده، همچنین در این گزارش آمده متهم علاوه بر بیماری روانی از اختلال گفتاری، درک و عاطفی رنج می برد. در ماه های آگوست، نوامبر و مارس چندین کمیته پزشکی برای بررسی پرونده این متهم بعد از وقوع جرم Crimeتشکیل شده، در همین راستا متهم سال گذشته در بیمارستان آل امل در بخش روانی بستری بوده است.

در سابقه این بیمار در پرونده اش ذکر شده در سال 2010 نیز در یک بیمارستان روانی در دانمارک به دلیل تشخیص روان پریشی حاد بستری شده، اما مدتی بعد حاضر به ادامه درمان نشده است. این متهم در طول بازجویی ها اعتراف کرده که مادر خود را که یک شهروند دانمارکی لبنانی تبار بوده کشته و اذعان داشته نخست دهان وی را بسته و بعد از خفه کردن گلوی اش را بریده است.

با توجه به گزارش ارائه شده در دادگاه جسد تجزیه شده این زن در آپارتمان Apartment وی که به همراه مادرش در منطقه مسکونی الممزر واقع در دبی زندگی می کرده در حالی کشف شده که پلیس Police برای بازداشت متهم برای دزدی theft با سلاح سرد از یک سوپرمارکت به خانه وی مراجعه کرده بود که با بوی تعفن مواجه می شود. با جستجو در آپارتمان جسد تجزیه شده قربانی را در وان حمام کشف می شود. متهم به مدت 10 شبانه روز اقداماتی برای تجزیه جسد مادرش کرده بود.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لیلای 60 هزار تومانی ! +عکس

دختر 15 ساله به اجبار عروس شد / وقتی با پسر خاله اش دیدم خشکم زد

فوری / انفجار بمب در مقابل بیمارستان سراوان

صاحب یک هتل در حمام اتاق 34 زن جوان دوربین مخفی جاسازی کرده بود / او فیلم ها را در سایت های مستهجن گذاشت!

ارتباط جنسی یک زن و مرد در پارکینگ دادگاه آنها را به دردسر انداخت +عکس

2 پیرزن 90 ساله همجنسگرا با هم ازدواج کردند! +عکس

پسر سخنگوی دولت با شکایت شوم زن جوان به دردسر افتاد! + عکس

دوست صمیمی زنم فقط با نگاه من تسلیم شد !

عشقبازی شنیع دختر و پسر در واگن اتوبوسی قطار جنجال به پا کرد +عکس

تجاوز به زن جوان در اتاق زایمان بیمارستان توسط پزشک شیطان صفت + عکس

اقدام شوم فروشنده بی حیا با دختر بد لباس!

تجاوز وحشیانه راننده اتوبوس به دختر 12 ساله در اردوی تابستانی + عکس

مرگ تلخ عروس پس از پایان شب حجله در کنار داماد مهربان + تصاویر

 

کدخبر: 191080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟