قشون کِشی به خاطر عشق به یک دختر + عکس

به گزارش رکنا، ماموران  در جریان درگیری خونین چند جوان چاقو به دست قرار گرفتند و با حضور در محل درگیری با پسر جوانی که از ناحیه سر هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود که خیلی زود این جوان 18 ساله به بیمارستان منتقل شد.
اقدامات پزشکی ادامه داشت و این جوان که در وضعیت کما بود در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار داشت تا اینکه با گذشت 13 روز  به کام مرگ فرو رفت.
همین کافی بود تا با جنایی شدن این درگیری خیابانی تیمی از ماموران آگاهی برای ردیابی عامل این جنایت وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست پی بردند که پسر جوانی به نام محسن که در این درگیری حضور داشته عامل به عنوان عامل جنایت معرفی شد.
همین کافی بود تا این جوان 17 ساله از سوی ماموران دستگیر شود و در اعترافاتش به ماموران گفت: من قاتل نیستم و در دفاع از خودم سعید را با چاقو زدم.
بدین ترتیب محسن به خاطر سن زیر 18 سال در دادسرای اطفال مورد بازجویی قرار گرفت و به بازپرس پرونده گفت: مدتی بود که با سعید بر سر یک عشق مشترک اختلاف داشتیم که روز حادثه سعید از من خواست برای پایان دادن این اختلاف سر قرار ملاقاتی حاضر شوم که احتمال درگیری دادم و به همین خاطر از چند تن از دوستانم خواستم تا همراهم به محل قرار بیایند.
وی افزود: وقتی در محل قرار حاضر شدیم دیدم که سعید با دوستانش سر قرار حاضر شده و ابتدا با هم شروع به حرف زدن کردیم که ناگهان سعید به سمت خودرویش رفت و با برداشتن یک شمشیر بزرگ به سراغم آمد و ضربه ای به پایم زد.
زخمی شده بودم که برای دفاع از خودم سعید را به عقب هل دادم و وقتی روی زمین افتاد چاقویم را از لباسم بیرون کشیدم و ضربه به سر سعید زدم.
بدین ترتیب جلسه رسیدگی به پرونده درگیری خونین در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و محسن این بار ادعا کرد که قتل از سوی او صورت نگرفته و نمی داند چه کسی ضربه را به سر سعید زده است.
اما رییس دادگاه با توجه به اعترافات روز نخست و اظهارات شاهدان حادثه محسن را قاتل شناخته و وی را به قصاص نفس اعدام محکوم کردند.
این حکم در حالی صادر شد که محسن به خاطر سن 17 سال و قانون ماده 11 مجازات به اعدام محکوم نمی شد و در بررسی های دقیق تر و باتوجه به ماده 304 قانون مجازات بر اساس اینکه حمله ابتدایی از سوی مقتول صورت گرفته شده سعید به شبه مشروع ناقص متهم شد و پرونده به این دلایل تحت بررسی مجدد قرار گرفت.
این درحالی بود که خانواده مقتول اصرار به قصاص داشتند محسن نامه ای به دادستان ارسال کرد و با توجه به ماده قانون 11 مجازات اسلامی متنی نوشت و تاکید کرد که برای دفاع از خودم مجبور به چاقو کشی شدم.
در ادامه پرونده بارها تحت مطالعه و تحقیق قرار گرفت و دادستان حکم قصاص را به پرداخت دیه تبدیل کرد.
بنا به این گزارش، سازمان حمایت از ندانیان با پرداخت 163 میلیون و پانصد هزار تومان بخشی از این پول دیه را تهیه کرد و مابقی آن را خانواده محسن پرداخت کردند و پسر جوان از اعدام نجات پیدا کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر مرد از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد! + عکس

حکم جالب قاضی دادگاه برای تازه عروس و داماد / آن ها باید از پدر و مادر عروس عذرخواهی کند

صحنه باورنکردنی که دختر 17 ساله از مادر و یک مرد غریبه دید

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

تیپ خنده دار تنیسور زن معروف در عروسی + عکس

کثافتکاری مرد مسافر داخل هواپیما مسافربری + عکس

تجاوز به عروس جوان توسط دو مرد در رستوان بین راهی جاده جاجرود

مرد متاهل ساعت 3 بامداد، دختر 14 ساله همسایه را به خانه اش برد + عکس

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

کدخبر: 181044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟