مرد 50 ساله پسر 6ساله را به بهانه گرفتن کبوتر به پارک خزانه برد و ...

به گزارش رکنا، عصر ششم شهریور 94 مرد جوانی با پلیس Police 110 تماس گرفت و از ربوده شدن پسر شش ساله اش به نام پارسا خبر داد. وی گفت: من کارگر هستم و در یک کارخانه در شیفت شب کار می کنم. همسر و پسر شش ساله ام را به خانه مادرم در حوالی خزانه آوردم تا شب را آنجا بمانند و خودم به محل کارم رفتم . اما همسرم با من تماس گرفت و گفت پارسا برای بازی به کوچه رفته بود که ناپدید شد. من خودم را به خانه مادرم رساندم و از دوستان پسرم شنیدم که او همراه یک مرد میانسال به مکان نامعلومی رفته است. تلاش پلیس برای یافتن نشانی از پسر خردسال اغاز شده بود که همزمان تعدادی از اهالی محل نیز جست و جو برای یافتن پارسا را اغاز کردند و ساعتی بعد وی را همراه مرد میانسالی در حاشیه یک پارک در حوالی پایانه بعث یافتند. به این ترتیب مرد 50 ساله به نام عزیز بازداشت شد و ادعا کرد پسر خردسال را برای گردش به پارک آورده است. وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد پسر خردسال مورد سوء استفاده شیطانی قرار گرفته است علیه عزیز کیفرخواست صادر و او دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر پارسا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: وقتی همسایه ها پسرم را در یک پارک پیدا کردند در حال گریه بود. او همان شب ماجرا را برای مادرش توضیح داده و گفته بود که از سوی عزیز مورد عمل زشتی قرار گرفته است.پارسا گفته بود عزیز او را به بهانه گرفتن کبوتر به کوچه ای خلوت کشانده و او را مورد نیت شیطانی خود قرار داده است. با اینکه یک سال و نیم از این ماجرا گذشت اما هنوز وضع روحی پسرم به حالت قبل در نیامده و او از اینکه به تنهایی از خانه خارج شود ترس و وحشت دارد.به همین خاطر برای عزیز اشد مجازات می خواهم.

سپس متهم 50 ساله در جایگاه ویژه ایستاد و منکر ربودن و پسر خردسال شد. وی گفت: من پدر 7 فرزند هستم و هیچ وقت در زندگی ام دست به چنین کاری نزده ام. پارسا مرا از قبل می شناخت. او وقتی مرا در خیابان دید از من خواست تا برایش یک کبوتر بگیرم. من هم قبول کردم. اما چون نتوانستم کبوتری بگیرم او را برای تفریح به پارک بردم. من و پارسا در پارک بودیم که اهالی محل سر رسیدند و مرا دستگیر کردند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟