به گزارش رکنا، زن 30 ساله ای به نام الهام به اداره آگاهی پلیس رفت و از سه مرد آزارگر شکایت کرد. وی در تشریح شکایتش گفت: مربی غریق نجات هستم و از دوسال قبل که از همسرم جدا شده ام به تنهایی در خانه ام در شرق تهران زندگی می کنم. مدتی بود در جریان خرید و فروش یک ملک با خواهر و شوهر خواهرم اختلاف پیدا کرده بودم به همین خاطر از یکی از دوستانم به نام فریبا کمک خواستم و او دو نفر از دوستان شوهرش را برای کمک به من معرفی کرد . من ،سعید و وحید را به خانه ام دعوت کردم تا سند ملکی را که به خاطر آن با خواهرم اختلاف داشتم به آنها نشان دهم اما آنها سند را با خود بردند ودیگر خبری از آنها نشد.

وی ادامه داد: می خواستم از مردان غریبه شکایت کنم که یکباره سعید و وحید و مرد دیگر که افشین نام داشت نیمه شب مقابل در خانه ام آمدند مرا به زور از خانه بیرون کشیدند. آنها مرا در صندوق عقب یک پراید زندانی کردند و با خود به یک خانه متروک بردند. آنها چهار شبانه روز مرا آنجا نگه داشتند و در دخمه شیطانی شان آزار دادند.

به دنبال شکایت این زن تلاش برای ردیابی مردان آزارگر آغاز و وحید و سعید بازداشت شدند اما در بررسی ها مشخص شد سومین متهم به مکان نامعلومی گریخته است.

نخستین جلسه تحقیق از دو متهم صبح سه شنبه 14 مهرماه سال جاری در دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد. دومتهم ادعا کردند زن جوان با افشین رابطه دوستی داشته و برای ملاقات با وی و به خواست خودش به خانه آنها آمده بود.

آنها همچنین منکر آزار زن جوان شدند و ادعا کردند زن جوان پس از یک شبانه روز به خانه اش برگشته است.

بنا به این گزارش، تحقیق درباره صحت ادعای دو متهم و شاکی این پرونده در حالی ادامه دارد که پلیس در تلاش است تا ردی از سومین متهم این پرونده به دست آورد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟