با همسرم ارتباط شوم داشت، اوراکشتم! حالا نباید اعدام شوم

این مرد وقتی برای خرید از خانه خارج شد در برابر مردی که تصور می کرد با همسرش رابطه پنهانی دارد روبرو شد و با چاقو وی را به قتل رساند.

عامل جنایت، شامگاه پنجم اردیبهشت سال ۹۳ برای خرید نان از خانه بیرون رفته بود که با مردی درگیر شد وپس از کشتن او با ضربات چاقو از محل جنایت گریخت. سعید - متهم به قتل - پس از ۱۰ ماه فرار به‌ خاطر عذاب وجدان خود را به پلیس معرفی کرد وقتل را پذیرفت.

وی در جریان محاکمه پس از اقرار به جنایت، به قضات دادگاه گفت: «یک ماه پیش از قتل متوجه شده بودم رضا -مقتول- برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌کند. ضمن اینکه احساس می‌کردم همسرم با این فرد ارتباط دارد. تا اینکه روز حادثه در پاکدشت ‌به طور اتفاقی رضا را دیدم و با هم درگیر شدیم. بعد هم با ضربات چاقو او را به قتل رساندم.

قاضی اصغرعبدالهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری ومستشارانش پس ازرسیدگی به پرونده، سعید را با توجه درخواست اولیای دم، به قصاص محکوم کردند.

بنابه این گزارش،قاتل پس از صدور حکم قصاص در اعتراض به این رای ادعا کرده مقتول با همسرش رابطه داشت و بخاطر مهدورالدم بودن باید کشته می شد و مجازات اعدام وی اشتباه است.

با این اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارجاع داده شد تا قضات با بررسی تخصصی تر تصمیم نهایی را بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سر موش در میان غذای بهداشتی‌ترین رستوران +عکس

پایان درد جدایی پس از 9سال با پیدا شدن جسد از دریاچه گهر+عکس

8 سال زندگی با جسد یک پسر

اعتراف دروغ به زنا با همسر دوست

اجساد دو کودک گمشده در استخر همسایه پیدا شد+عکس

شوهر عربستانی ام مرا به دوستانش اجاره می داد / گفته ای این زن دنیا را به هم ریخت + عکس

ستاره محبوب سینما و تلوزیون میهمان امشب دورهمی+عکس

نیکی کریمی، خاص و متفاوت در اکران فیلم جدیدش در پردیس کورش +عکس

 

کدخبر: 225049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟