بیماری عجیب هرکول تهرانی، او را از مسابقات جهانی حذف کرد / بهزاد دیشب تا صبح در بیمارستان بود!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، خبر کناره گیری بهزاد تنگسیری، ملی‌پوش فیزیک‌کلاسیک کشورمان در دسته ۲ از شرکت در مسابقات جهانی فجیره، از شب گذشته سر و صدای فراوانی در فضای مجازی به راه انداخت. در همین راستا صبح امروز با او تماس گرفته تا از جزئیات ماجرا بیشتر باخبر شویم.

تنگسیری ضمن تایید بیماری خود به خبرنگار رکنا گفت: ابتدا باید تاکید کنم که به هیچ عنوان دوست ندارم از جزییات بیماری‌ام صحبت کنم. فقط باید بگویم از کودکی با این مریضی دست‌وپنجه نرم می‌کردم!

ظهر دیروز به علت فشارهای ناشی از رژیم، بیماری‌ام عود کرده و فورا به بیمارستان منتقل شدم. در حال حاضر نیز توسط پزشکان حضور در تمرینات ورزشی به طور کامل منع شده‌ام.

تنگسیری پیرامون شایعاتی که در مورد علت عدم حضور او در مسابقات جهانی شکل گرفته است، گفت: واقعا نمی.دانم چه بگویم! برایم جالب است که چرا هنگامی که به تیم ملی دعوت شدم رسانه‌ها به من نپرداختند اما به محض ابتلا به بیماری، به تیتر یک تمام رسانه‌های پرورش‌اندام تبدیل شدم. نمی‌دانم آقایان زمانی‌که به موفقیت می‌رسیدم کجا تشریف داشتند!

او در ادامه افزود: تنها کسی که در این مدت واقعاً من را حمایت کرد، محمود ساوالان بود که مانند کوه پشتم ایستاد. متولد ۱۳۷۳ هستم و فرصت زیادی برای درخشش در مسابقات دارم. به امید خدا و در صورت کسب سلامتی کامل، بار دیگر روی استیج رفته و دین خودم را به پیراهن تیم ملی کشورم ادا خواهم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟