فیلم منتشر نشده از شهاب بیرانوند 2 روز قبل از خودکشی / چه بلایی سر هرکول خرم آباد در تهران آمد + عکس
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

در ویدیو شهاب بیرانوند را به عنوان نفر دوم از سمت راست مشاهده می فرمایید. ویدیو به صورت اختصاصی و توسط خبرنگار رکنا در مسابقات قهرمانی استان تهران که دو روز قبل از خودکشی ضبط شده است.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پس از انتشار خبر فوت نا به هنگام شهاب بیرانوند، فیزیک کار 19 ساله خرم آبادی توسط خبرگزاری رکنا، موجی از اخبار و شایعات کذب از سوی رسانه های خارج از کشور به راه افتاد. اخباری اساسا کذب مبنی بر سه‌شنبه ۹ مهرماه یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی کاری و البته شخصی‌ام را تجربه کردم. برایم عجیب بود؛ جوانی که در ۲ روز گذشته درگیر حواشی ناشی از کار کردن روی خبر او بودم، ناگهان پر کشید و رفت... به همین سادگی!

در همان ابتدای شنیدن خبر سعی داشتیم در اسرع وقت، حقیقت ماجرا را به دست آورده و مانع از شایعه‌پراکنی های معمول بشویم؛ هرچند دوستان طبق روال شروع به سر هم کردن توهمات شخصی خود و نشر فوری آن‌ها کردند.

آقایان چگونه از ینگه دنیا تشخیص دادند که شهاب نازنین بر اثر مصرف استرویبد از دنیا رفته است؟؟! نخیر آقا، دوره جنازه در مکانی خلوت نزدیک خانه‌شان پیدا شد و با ضربات چاقوی خیالی کشته شد پایان یافت! دیگر نمی توانید از آن سوی دنیا برای خودتان فتوا داده و خون جوان رعنای ما را به شایعات بی‌اساس خود آلوده کنید.

در پایان تسلیت دوباره‌ای داریم به خانواده بیرانوند که بدون شک درگیر داغی عمیق و جانسوز هستند و آرزوی آرامش داریم برای روح جوانی که در خیال خود رفاقتی طولانی با او تصور می‌کردیم و افسوس که روزگار اما مانع این مهم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟