کولاک بدنسازان حرفه ایران در کره جنوبی / علی شمس قمر مستقیم به مستر المپیا می رود + فیلم و عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پرورش اندام کشورمان، به خصوص در بخش حرفه ای، هفته بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت. از سویی در جنوب غربی ایتالیا و در شهر شمالی پادوای ایتالیا، تورنمنت یاماموتو کاپ را داشتیم و از سوی دیگر در شرق دور، ورزشکاران کشورمان در تورنمنت حرفه ای گرندپریکس آسیا ظاهر شدند.

نمایشی درخشان در اینچئون

به گزارش خبرنگار رکنا، رقابت حرفه ای گرند پریکس از 2 جهت قابل تامل است؛ از سویی با توجه به زمان آن که دقیقا 1 هفته پس از المپیای وگاس برگزار می شود، محل مناسبی است برای حضور بزرگانی که در المپیا نیز حضور داشته اند و از سوی دیگر با توجه به سهمیه حضور مستقیم اتلمپیا که به نفر برتر هر رشته اخدا می شود، فرصتی است بسیار ارزشمند برای قهرمانانی که به دنبال سهمیه سال آینده المپیای وگاس هستند.

ژنتیک ناب غرب کشور، حرفه ای جدید بیلدینگ ایران!

در بخش آماتوری و در رشته بادی بیلدینگ، کیبانوش خرمی پور، ورزشکار دسته منهای 100 کیلوگرم بادی بیلدینگ موفق شد ضمن کسب عنوان اورالی رشته بادی بیلدینگ، کارت حرفه ای خود را نیز دریافت کند. در تصویر زیر نمایی از فیگور جفت بازو از پشت کیانوش عزیز را مشاهده می فرمایید در کنار سونگ چینی که عنوان دومی رقالبت منهای 90 کیلوگرم بیلدینگ همین مسابقات گرند پریکس را به دست آورد.

کیانوش خرمی پور مسابقات بدنسازی کره

و باز هم سناریوی علی شمس قمر و سد ویزا؛ سکانس پایانی در وگاس؟

در فیزیک کلاسیک اما بدون شک یکی از بزرگ ترین افتخارات چند ماه اخیر پرورش اندام کشورمان را به دست آوردیم. علی شمس قمر، شیر پسر بختیاری کلاسیک کشورمان توانست کاری کند کارستان و رقیب سرسخت کره ای را در خاک خود، مقهور هنرنمایی خود بسازد. شمس قمر در رقابتی سخت، نزدیک و نفسگیر در حالی موفق شد سونگ هوآن کره ای را از پیش رو بردارد که به عقیده اکثر کارشناسان هر 2 ورزشکار از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بودند. علی نازنین حالا سهمیه مستقیم مسترالمپیای 2020 را در جیب داشته و تنها سد ویزا را در مقابل خود می بیند.

تصاویر جدال تماشایی علی شمس قمر و سونگ کره ای را در ذیل مشاهده می فرمایید.

دو قلوهای فیزیک کشورمان در کره درخشیدند

در رشته فیزیک اما امید اسکندری، ورزشکار حالا دیگر با تجربه کشورمان در عرصه حرفه ای، از یک سو و سپهر حاجی قربانی که نخستین تجربه حرفه ای خود را پشت سر می گذاشت از سوی دیگر به همراه پسر خوش استایل بریتانیایی و نفر پنجم المپیا، رایان تری سه ضلع قدرتی را تشکیل می دادند که از همان ابتدا گوی سبقت را از دیگران ربوده بودند. تری که هفته پیش در تاپ فایو مسترالمپیا قرار گرفته بود، با آمادگی قابل توجهی را به منصه ظهور گذاشت و طبق معمول از کات مناسبی نیز برخوردار بود. امید اسکندری نیز که پاییز سال گذشته در آخرین رقابت خود و در رومانی رتبه نا امید کننده پنجم را کسب کرده بود، این بار اما با پکیج حجیم خود گام به رقابت های گرندپریکس آسیا گذاشته بود.

مسابقات بدنسازی گرندپریکس کره

از سوی دیگر سپهر حاجی قربانی در نخستین تجربه حرفه ای خود نشان داد می تواند در آینده ای نزدیک در صف اول مدعیان المپیا قرار بگیرد. جدول امتیازات این دسته به همراه تصاویر منتخب آن را در ذیل مشاهده می فرمایید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟