درگیری مسئولان فدارسیون در رستوران سنتی / اصل ماجرا چیست؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در ارتباط با اتفاقات چند روز اخیر، پیش از ظهر 19 مرداد ماه جمعی از پیشکسوتان جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام یک جلسه مشورتی خوب را با رئیس فدراسیون برگزار کردند.

به گزارش رکنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت گسترده پیشکسوتان، حرف های آن ها را شنید و مقرر گشت که در جمع بندی موضوع و تصمیم نهایی از آنها استفاده شود.

در نشست 19 مرداد ماه قرار شد که در آینده و پس از دعوت طرفین جهت حضور در جلسه کمیته انضباطی، درباره آنها تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که گویا در جلسه ای که چند روز پیش بین عوامل اجرایی فدراسیون در یکی از رستوران های تهران در حال برگزاری بود، درگیری لفظی بین رییس کمیته استان های فدراسیون و رییس کمیته فنی شکل گرفته که البته در نهایت با دخالت حاضرین خوشبختانه ماجرا ختم به خیر می شود.

در همین راستا در تماسی که با کامران علیشاهی رییس کمیته فنی فدراسیون پرورش اندام و یکی از طرفین درگیری داشتیم از او پیرامون ماجرا سوال کردیم که او به خبرنگار رکنا این گونه پاسخ داد: در ابتدا خبر درگیری فیزیکی را به شدت تکذیب می کنم؛ به هیچ عنوان زد و خوردی بین ما شکل نگرفت. ماجرا به چند گوشه و کنایه و البته پاسخ دادن من محدود می شد و از آن جا که این درگیری در محل فدراسیون نبوده، به نظرم چندان مهم نیست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟