حجم ویدیو: 220.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش گروه ورزشی رکنا، عصر دیروز سیزدهم تیر ماه در محل برگزاری مسابقات قویترین مردان استان تهران، مجموعه کشتیرانی شاهین، حضور یافته تا از نزدیک به تهیه گزارش این رویداد محبوب و البته محجور بپردازیم. دور مقدماتی این مسابقات با حضور بیش از 55 ورزشکار برگزار شد که البته بیش از نیمی از آن ها را ورزشکاران سایر استان ها تشکیل می دادند و همین موضوع باعث شده بود تا این رقابت رنگ و بوی مسابقات کشوری نیز به خود بگیرد.
در همین راستا مهدی فاطمی رییس کمیته قویترین مردان تهران با اشاره به از سر گیری برگزاری این رشته پرطرفدار، بیان داشت: سطح کیفی این مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران نقاط مختلف کشور بسیار بالا رفته است.
فاطمی افزود: این رقابت ها در سه دسته 105+ ، 105- و 90- کیلوگرم برگزار می شود و از هر دسته شش نفر به فینال راه خواهند یافت.
قهرمان سابق قویترین مردان و پاورلیفتینگ کشور پیرامون جنبه انتخابی بودن این مسابقات اذعان داشت: این مسابقات حکم انتخابی مسابقات کشوری را نداشته و به قهرمانان حکم و مدال و البته جایزه اعطا خواهد شد.


علیرضا ظرفچی قهرمان حرفه ای و مطرح دسته 105- کیلوگرم قویترین مردان که از چهره های شناخنه شده این رشته ورزشی در سطوح بین المللی نیز به شمار می رود، نیز به عناون یکی از داوران این مسابقات در مجموعه ورزشی کشتیرانی حضور داشت و درباره آخرین وضعیت خود و البته شرایط برگزاری مسابقات قویترین مردان تهران اظهار داشت: خدا رو شکر وضعیت مصدومیتم در ناحیه شکم بهتر شده و انشالله آذر ماه در مسابقات هند که 12 قهرمان منتخب از نقاط مختلف جهان در آن شرکت دارند، به نمایندگی از کشورمان حضور خواهم یافت.
ظرفچی با اشاره به سطح مسابقات قویترین مردان تهران، گفت: با توجه به جمع شدن نام های بزرگ این رشته و البته شرکت قهرمانان صاحب نام شاهد برگزار رقابتی با کیفیت هستیم. قصد داریم که با هماهنگی با فدراسیون پرورش اندام تعدادی از نفرات برتر این رقابت را پس از بازبینی نهایی توسط فدراسیون به مسابقات جهانی اوکراین اعزام کنیم که طبعا همین موضوع به بالا رفتن حس رقابت بین ورزشکاران کمک می کند.
قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک پیرامون شرایط فنی مسابقات تهرانی بیان داشت: تلاش فراوان داشتیم که این رقابت با جزییات دقیق و با استاندادهای کامل برگزار شود. به طور مثال در برخی آیتم ها حتی از وزنه هایی بالاتر از استانداردهای کشوری استفاده شد و دلیل این موضوع هم پیشینه ورزشی مسئولین برگزاری مسابقات بود که به هیچ عنوان علاقه نداشتند ذره ای از سطح کیفی این رقابت کاسته شود.
لازم به ذکر است که رقابت های فینال قویترین مردان استان تهران، از ساعت 11 صبح امروز جمعه 14 تیرماه با حضور 18 ورزشکار راه یافته از سه دسته، برگزار می شود.

گزارش تکمیلی مسابقه فینال قوی ترین مردان تهران را به زودی در مصاحبه با مهراب و مهدی فاطمی در رکنافیت تماشا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟