نماهنگ عاشقانه "کجا بودی" با صدای محسن چاوشی + فیلم
حجم ویدیو: 83.90M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33

به گزارش رکنا،  محسن چاوشی خواننده پرطرفدار و مشهور کشورمان اهل خرمشهر است. او علاوه بر خوانندگی ترانه سرا و آهنگساز قابلی است. درست است که محسن چاوشی اهل خرمشهر است ولی اصالتا کٌردتبار است. چاوشی فرزند پنجم خانواده است و بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و در آخر تهران مهاجرت کردند. این خواننده توانا در سال 1388، با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و در سال 1392 صاحب فرزندی پسر به نام زانکو شد.

محسن چاوشی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینهٔ موسیقی در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد. تا به حال بیش از 200 قطعه موسیقی از محسن چاوشی شنیده شده است.

محسن چاوشی

نحوه عجیب ضبط صدا برای آهنگ سنتوری

محسن چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگ‌های فیلم سنتوری می‌گوید: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم.

در ادامه نماهنگ "کجا بودی" با صدای محسن  چاوشی و برش هایی از سریال پربیننده "خاتون" با بازی اشکان خطیبی و نگار جواهریان را می بینید.

 

کدخبر: 770993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حنا چاوشی دبیر گروه: مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟