اتفاق جالب در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم
حجم ویدیو: 4.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش رکنا، از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در لحظه وقوع خونسردی مجری، خبرنگار یا کارشناس برنامه بسیار مهم تلقی می‌شود. مانند کارشناس مهمان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی انگلیس که خونسردی او در هنگام حضور ناگهانی دختر خردسالش در مقابل دوربین به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

«جاناتان اشوُرس»، وزیر بهداشت دولت سایه و نماینده جنوب لستر در مجلس نمایندگان انگلیس در زوم در حال گفت‌وگو با مجری بی بی سی جهانی بود که ناگهان دختر خردسالش در مقابل دوربین ظاهر شد. در این برنامه اشورس جمعه شب در مورد عدم پرداخت مقرری به بیماران کرونایی که با دولت قرارداد داشتند صحبت می‌کرد که این اتفاق رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که یکی از دختران اشورس دوبار در پشت سر او حاضر شده و حتی مجری برنامه را وادار به واکنش می‌کند. اشورس در حالی که لبخند می‌زند تلاش می‌کند تا اوضاع را کنترل کرده و به صحبت خود ادامه دهد.

ظاهرشدن ناگهانی کودک در پخش زنده تلویزیونی

در این لحظه صدای مجری برنامه شنیده می‌شود که به شوخی می‌گوید: «خوب است او را ببینید، ما عصر او را با دعوت پدرش در این برنامه خراب کردیم. نام او چیست؟»

سپس اشورس پاسخ می‌دهد: «این آنی است و بسیار هیجان زده است، زیرا امروز روز لسترسیتی در مدرسه بود و ما فردا در فینال فصلی باید مسابقه بدهیم.»

گفتنی است؛ فینال جام حذفی فوتبال انگلیس ( FA Cup) ساعت 5.15 روز شنبه 15 می به وقت انگلیس در استادیوم ومبلی لندن بین تیم های لسترسیتی و چلسی برگزار شد که در پایان تیم لستر موفق شد با یک گل بر حریف خود پیروز شود.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟