معلم فداکار در روزهای کرونایی هم به دانش‌آموزان روستای مرزی مشگین‌شهر‌ درس داد + فیلم
حجم ویدیو: 11.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19

به گزارش رکنا، محمد گنجه معلم فداکار ارشقی در این روزهای کرونایی که تمام کلاس‌های درس تعطیل بوده توانسته با همت خود و اهالی شرایط را برای برپایی کلاس درس 10 دانش‌آموز در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کرده است.

امروز سوژه گزارش ما همت و فداکاری معلم قهرمان روستای دم قلی ارشق بود که همپای مدافعان سلامت با فراهم کردن شرایط برپایی کلاس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز گامی بزرگ بردارد.

روستای دم قلی که از روستاهای بخش ارشق مشگین‌شهر است از محرومیت‌ها و نبود زیرساخت‌ها رنج می‌برد این روزها روایت از ایثار و فداکاری اهالی و معلم و دانش‌آموزان دارد.

در شرایطی که کلاس‌های درس در کشور تعطیل است ولی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز کلاس دانش‌آموزان روستای دم قلی ارشق دایر است و شور و نشاط خاصی بین دانش‌آموزان این روستا به وجود آمده است.

جاری‌ساختن خنده بر لبان دانش‌آموزان در این شرایط کرونایی برایم بسیار خوشحال‌کننده است

محمد گنجه معلم فداکار روستای دم قلی ارشق مشگین است که روزانه ساعت‌ها مسافت را طی می‌کند تا در فضای باز برای دانش‌آموزان تدریس کند.

وی گفت: از اینکه توانسته‌ام در این روزهای سخت شرایط را برای برپایی کلاس دانش‌آموزان فراهم کنم و خنده را بر لبان دانش‌آموزان جاری سازم بسیار خوشحالم.

این معلم توضیح داد: کلاس درس در فضای باز دایر می‌شود و دانش‌آموزان با رعایت فاصله و پوشیدن ماسک و دستکش در حال آموزش هستند.

معلم روستای دم قلی اضافه کرد: از این که با این اقدام توانسته‌ام دل دانش‌آموزان و اهالی را خوشحال کنم به خود افتخار می‌کنم و آرزویم سلامتی و موفقیت دانش‌آموزان در سراسر دنیا است.

آرزویمان بازگشت تمام دانش‌آموزان به کلاس درس است

دانش‌آموزان روستای دم قلی ارشق از اینکه شرایط برپایی کلاس درس در این شرایط فراهم شده است بسیار خوشحال هستند و شور و حال خاصی بین آنها دیده می‌شود.

این دانش‌آموزان از شور و حال خود سخن گفته افزودند: آرزویمان ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و بازگشت همه دانش‌آموزان به کلاس درس است.

این دانش‌آموزان از معلم فداکار خود محمد گنجه تشکر کرده گفتند: ما قدردان معلم قهرمانمان هستیم.

یعقوب عالیش‌زاده رئیس آموزش و پرورش بخش ارشق نیز گفت: به‌دلیل عدم دسترسی به اینترنت و شبکه آموزش و نداشتن گوشی‌های هوشمند در برخی روستاهای منطقه کلاس درس در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شده است و روستای دم قلی ارشق یکی از این روستاها است.

وی از توزیع ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی بین دانش‌آموزان و حانواده‌هایشان خبر داد و تأکید کرد: سلامت دانش‌آموزان در درجه اول اولویت ما است و همچنین با برپایی کلاس درس در فضای باز درصدد هستیم دانش‌آموزان از درس خود عقب نمانند.

هرچند مدرسه روستای دم قلی ارشق کانکسی هم بوده است و دانش‌آموزان قبلاً در مدرسه کانکسی آموزش می‌دیدند ولی این دانش‌آموزان به‌همراه معلم فداکار خود همت جهادی کرده‌اند.

مطالبه و خواسته دانش‌آموزان روستای دم قلی ارشق برای احداث مدرسه‌ای استاندارد و اختصاص بسته‌های حمایتی و آموزشی و برخوردار کردن منطقه به اینترنت و داشتن گوشی‌های هوشمند و همچنین عمران و آبادانی روستای خود است که انتظار می‌رود مسئولان به این مطالبه دانش‌آموزان جامعه عمل بپوشانند.

به‌امید برآورده شدن مطالبات دانش‌آموزان ارشقی و همچنین این‌که تمام دانش‌آموزان به کلاس درس بازگردند تا بار دیگر شور و حال به کلاس‌های درسی مدارس همراه با دانش‌آموزان بازگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟