لحظه شلیک اشتباهی یک موشک از جنگنده سوخوی 25 در باند فرودگاه +فیلم /چاد
حجم ویدیو: 1.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش رکنا، شلیک غیرعمدی و ناگهانی موشک توسط یک جنگنده نظامی در پایگاه هوایی در کشور چاد فاجعه آفرید. اصابت این موشک به منزل مسکونی یک نظامی ارشد موجب کشته شدن دست کم پنج تن شد. خانه‌ای که توسط موشک شلیک شده، مورد اصابت قرار گرفت متعلق به ژنرالی با نام " محمد صلاح براهیم" بود. در لحظه وقوع حادثه این ژنرال در خانه حضور نداشت.

سه تن از کشته شدگان کودک بودند

بنا به گزارش رسانه‌های محلی سه تن از کشته شدگان کودک بودند. دو کودک و دو بزرگسال در دم جان خود را از دست دادند و یک دختر خردسال نیز در بیمارستان جان باخت. این حادثه روز جمعه در پایگاه هوایی" آدجی کوسی" چاد رخ داد. موشک از یک جنگنده سوخو ۲۵ که آماده پرواز از پایگاه بود شلیک شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پایگاه نظامی تهیه شده است لحظه وقوع شلیک موشک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان این موشک از یکی از جنگند‌های نظامی که در انتهای پایگاه بر زمین نشسته‌اند شلیک می‌شود. ژنرال "آباکر عبدالکریم"، رئیس ستاد ارتش چاد در این باره گفت: " روز جمعه حدود ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی بود که یک موشک بطور تصادفی از جنگنده نظامی در پایگاه آدجی کوسی شلیک شد. این موشک به سمت شهرک مسکونی نظامیان شلیک شد و متاسفانه به منزل مسکونی یکی از نظامیان ارشد برخورد کرد. چهار تن از اعضای خانواده محمد صلاح ابراهیم که یکی از ژنرال‌های گارد ریاست جمهوری بود کشته شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟