خبر جالب از کرونا در ایتالیا + فیلم
حجم ویدیو: 11.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

به گزارش رکنا، در ۲۴ ساعت گذشته آمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا رو به کاهش بوده و افراد کمتری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

شمار قربانیان نیز به زیر ۶۰۰ نفر در روز کاهش یافته است. آنجلو بورلی رئیس ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه ایتالیا در نشستی مطبوعاتی گفت: در یک شبانه روز گذشته ۵۲۵ بیمار کرونایی جان باخته‌اند که این برای نخستین بار در ۱۵ روز گذشته است که شمار قربانیان در یک روز کمتر از ۶۰۰ نفر می‌شود.

در همین حال روبرتو اسپرانتسا وزیر بهداشت ایتالیا هشدار داد که اوضاع عادی نشده و مردم باید همچنان در خانه بمانند. وزیر بهداشت ایتالیا با حضور در پارلمان گفت: ما باید همچنان مسئله کرونا را جدی بگیریم و بدانیم برای مدتی نه چندان کوتاه، در دوره انتقالی خواهیم بود و در این دوره همراه با کاهش برخی از محدودیت‌ها، باید تدابیر پیشگیرانه مناسبی اتخاذ شود.

برخی از استان‌های شمالی ایتالیا زدن ماسک را در کلیه اماکن عمومی اجباری کرده‌اند. هم اکنون در ایتالیا شیوع کرونا با شیب بسیار ملایم رو به کاهش است و هنوز هزاران بیمار آلوده به این ویروس در بیمارستان‌های شهر‌های مختلف این کشور از جمله رم بستری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟