سنگین‌ترین تیم حفاظت در فرانسه بعد از مکرون برای من بود/ پس از مکالمه روحانی و مکرون، پلیس فرانسه گفت در خطر ترور هستم + فیلم
حجم ویدیو: 27.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52

به گزارش رکنا، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات روح الله زم معروف به نیما امروز یکشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در جریان دادگاه قاضی از متهم خواست درباره همکاری با سرویس اطلاعاتی فرانسه توضیح دهد.

متهم در پاسخ گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی و ۶ یا هفت جلسه طول کشید تا من را بشناسند و حدود چهار یا پنج ماه این رفت و آمدها ادامه داشت و ایمیل دادند که گزارشات را در خصوص اخبار خودت ارسال کن. گزارشات را ارسال کردم .

نیما زم افزود: حفاظت نامحسوس گذاشتند تا اینکه آدرس خانه، تلفن، کارتهای بانکی و مشخصاتم در سایتهای داخلی منتشر شد. پس از آن آدرس را به پلیس دادم و ۲۴ ساعت بعد خانه من را عوض کردند و تیم حفاظت سنگینی قرار دادند و هر دو ماه یکبار با من قرار می گذاشتند. تعیین وضعیت حفاظت می‌کردند و به من گفتند که بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت برای تو است. درباره شرایط ایران با من مشورت می کردند در خصوص تحلیل وضعیت صحبت می کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟