حجم ویدیو: 5.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

کودک ۳ ساله‌ای که به همراه برادر بزرگتر خود در یکی از خیابان‌های چین مشغول بازی بود ناگهان توسط یک مرد غریبه ربوده شد. تلاش برادر بزرگتر برای نجات برادر کوچکش از دست کودک‌ربا بی‌نتیجه ماند و مرد غریبه پس از به آغوش کشیدن کودک پا به فرار گذاشت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دو برادر در مقابل رستوران پدر خود در حال بازی هستند کودک‌ربا که هویتش "لیئو" اعلام شده است ابتدا به سمت برادر بزرگتر نزدیک شده و پس از دور کردن او از برادر کوچکترش اقدام به ربودن او می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که برادر بزرگتر در حالی که فریاد می‌زند برای نجات برادر کوچکش به تعقیب کودک‌ربا می‌پردازد.

در ادامه همسایگان و ساکنان محلی با شنیدن صدای این کودک وارد عمل شده و موفق به دستگیری کودک‌ربا می‌شوند. در ویدئوی منتشر شده کودک‌ربا در حالی که به دست افراد محلی دستگیر شده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد پلیس محلی چین در محل حادثه حاضر شد و این مرد ۳۰ ساله را دستگیر کرد. بنا به گزارش اولیه گفته می‌شود این مرد پس از مشاجره با خانواده‌اش در حالت عادی نبوده است. هنوز انگیزه کودک‌ربا از ربودن این کودک مشخص نشده است.

بنا به گفته پلیس این مرد جوان سابقه بیماری روانی یا سابقه ارتکاب جرم نداشت و تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد.

گفتنی است؛ این حادثه در یکی از خیابان‌های "تانگشیا" چین رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟