حجم ویدیو: 5.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

شوروم (Showroom) یا اتاق نمایش، محلی است که خودرو‌های یک برند خودروسازی در نورپردازی جذاب و فضای مناسبی با درب‌های باز قرار می‌گیرند تا مشتریان و علاقمندان با سوار شدن و لمس خودرو، آشنایی بیشتری از آن‌چه می‌خواهند بخرند پیدا کنند. معمولا هنگام ورود به شوروم یک کارشناس فروش مشتری را همراهی می‌کند اطلاعات خودروی مورد نظر را به مشتری می‌دهد. در اکثر شوروم‌ها این امکان وجود دارد که خودرو توسط کارشناس فروش روشن شده تا امکانات الکترونیکی و رفاهی آن نیز مورد ارزیابی مشتری قرار بگیرد.

حال در اتفاقی نادر در شهر ماندی هند، یکی از مشتریان به اشتباه خودروی صفر را به شیشه بزرگ شوروم می‌کوبد! ظاهرا این مشتری از کارشناس فروش درخواست می‌کند که خودرو را روشن کند، سپس به هر ترتیبی خودرو روی دنده قرار می‌گیرد و به آرامی حرکت می‌کند. در این‌جا مشتری که دست‌پاچه شده به‌جای ترمز پای خود را تا انتها روی پدال گاز می‌فشارد! نتیجه را می‌توان در عکس‌العمل وحشت‌زده کارشناس فروش دید.

مشتری محترم از این هم فراتر رفته و پس از خورد کردن شیشه شوروم روی یکی دیگر از خودرو‌های صفر پارک شده بیرون نمایشگاه پرتاب می‌شود و خسارت سنگینی به بار می‌آورد. گفته می‌‎شود خودروی مورد بحث یک دستگاه هیوندای i20 Elite بوده که قیمت آن از ۵۵۰ هزار روپیه (۷۷۰۰ دلار) آغاز می‌شود. همچنین خسارت وارده در این حادثه ۴۰۰ هزار روپیه برآورد شده که معادل ۵۶۰۰ دلار آمریکا می‌شود. مطمئنا پس از این تجربه، مشتری مذکور کاملا با قابلیت‌های این خودرو آشنا شده است!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 466130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟