حجم ویدیو: 2.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

برخورد وال دریایی به یک فروند کشتی فرابر (ferry) ژاپنی موجب زخمی شدن حدود ۸۰ مسافر شد. بنا به گزارش آژانس خبری Kyodo ژاپن این حادثه در جزیره سادو (Sado) رخ داد. ظاهرا این کشتی با سرعت زیادی در حرکت بود که با یک وال برخورد کرد. پنج نفر از مسافران این کشتی دچار جراحت شدید شدند. این در حالی است که شبکه NHK ژاپن به نقل از مقامات رسمی شمار مجروحانی را که در این حادثه دچار جراحت شدید شده اند را 13 نفر اعلام کرد که چند نفر از آنها هوشیاری خود را نیز از دست داده بودند. همچنین برخورد وال با این کشتی موجب ایجاد یک شکاف ۶ اینچی در عقب کشتی شد. همچنین بنا به این گزارش بال‌های کناری کشتی دچار آسیب شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است چند آمبولانس روی اسکله دیده می شوند که در حال انتقال مجروحان به بیمارستان هستند.

تعداد کل مجرحان این حادثه ۸۰ نفر گزارش شده است. یکی از مسافران کشتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:: " پس از شنیده شدن صدای انفجار گردنم به صندلی که مقابل من بود برخورد کرد. مسافرانی که در اطراف من بودند در اثر درد می‌نالیدند. "

بنا به گزارش کیودو علت وقوع حادثه در حال بررسی است، اما بنا به گفته گارد ساحلی ژاپن احتمالا علت حادثه برخورد وال یا یک جانور دریایی دیگر به کشتی بوده است. در نقل قولی که از یک کارشناس دریایی در این سایت خبری منتشر شده است آمده است که ابعاد خسارت وارد به کشتی نشان می‌دهد که احتمالا یک وال به کشتی برخورد کرده است، احتمالا یک وال کوهان دار که معمولا از راه دریا به ژاپن مهاجرت می‌کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟