حجم ویدیو: 11.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

فاطمه حقیقت جو در آخرین گفتگوی تلوزیونی گفت که من 12 سال با همسرم زندگی کردم و از او جدا شدم و الان بدون اینکه با کسی رسما ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می کنم.
فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مصاحبه با رادیو فردا از ازدواج سفیدش می گوید.
زمان، چیزی که گذرش چهره واقعی افراد و ماهیت آنها را به عموم مردم نشان می‌دهد، روزها که می‌گذرند ابعاد گسترده‌تری از فساد در بنیان خانواده افرادی که نانشان با سخن گفتن و قلم زدن علیه نظام جمهوری اسلامی تامین می‌شود، ظهور می‌کند.
فاطمه حقیقت جو، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، که پس از فرار Escape از ایران به مواضع مختلفی علیه ایران داشته و بار‌ها نسخه حکومت غیر دینی در ایران را پیچیده، به دلیل خیانت Cheat مجبور به جدایی از همسر اولش شده است.

حقیقت جو، به بهانه ادامه تحصیل از کشور خارج شد و پس از آن ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات آنها در اجرای برنامه‌های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.
حقیقت جو در مصاحبه‌ای که با رادیو فردا داشته از ازدواج سفیدش با یک مرد سخن به میان آورده است؛ منظور از ازدواج سفید زندگی مشترک زن و مرد بدون ازداوج رسمی است، یعنی به گونه ای که زن و مرد بدون جاری شدن خطبه عقد یا صیغه محرمیت میانشان برای زندگی زیر یک سقف می‌روند.
انتشار فایل صوتی این مصاحبه در فضای مجازی، واکنش های زیادی به دنبال داشت، کاربران نوشتند: "گذر زمان چهره واقعی افراد را به معرض نمایش می‌گذارد." اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟