حجم ویدیو: 2.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

هفته پیش بود که وقوع درگیری بین یکی از مسافران با راننده اتوبوس شهری منجر به سقوط Fall اتوبوس به داخل رودخانه " یانگتزه" و کشته شدن 15 نفر شد. ظاهرا این مسافر زن که موفق به پیاده شدن در ایستگاه مورد نظر خود نشده بود با راننده بصورت فیزیکی درگیر و باعث وقوع یک تراژدی شد.

وقوع این تراژدی زنگ خطری را در سراسر چین بصدا در آورد که هر گونه درگیری مسافران با رانندگان اتوبوس می تواند به حوادث Accidents ناگواری ختم شود. درگیری هایی که در طول روز به دفعات مختلف بین مسافران و رانندگان در سراسر این کشور رخ می دهد. مانند درگیری دیگری که میان یک مسافر و راننده اتوبوس دوباره خبرساز شده است.

این درگیری روز یکشنبه در شهر " ژیانتان" واقع در استان هونان چین میان یک مرد سالخورده و راننده اتوبوس رخ داد. ظاهرا علت این درگیری نیز این بود که مرد سالخورده نتوانسته بود در ایستگاه مورد نظر خود پیاده شود. پس از آنکه راننده اتوبوس از توقف در کنار جاده خودداری کرد این مرد به سمت او هجوم آورد و با گرفتن فرمان تلاش کرد راننده را وادار به توقف کند.

در ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه Incident را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود مرد سالخورده در حالی که در کنار راننده حضور دارد با گرفتن فرمان اتوبوس تلاش می کند او را تسلیم به توقف اتوبوس کند. در حالی که این مرد سالخورده برای لحظاتی فرمان اتوبوس را با دست گرفته بود و در اختیار داشت سرانجام راننده با دست خود ضربه ای به صورت او می زند و موفق می شود دوباره فرمان را در اختیار بگیرد و اتوبوس را متوقف کند. این حادثه نیز ممکن بود موجب کشته شدن تعدادی زیادی از مسافران که در اتوبس حضور داشتند شود.

دو روز پیش نیز یک حادثه مشابه در شهر "ژیدو" در استان جیانگژی رخ داد. یک مرد 65 ساله که موفق به پیاده شدن در ایستگاه اتوبوس نشده بود با نزدیک شدن به راننده اقدام به گرفتن فرمان یک اتوبوس شهری کرد. راننده پس از توقف اتوبوس در کنار جاده بلافاصله با پلیس Police تماس گرفت. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟