حجم ویدیو: 3.66M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

گردشگری که به همراه یک گروه در حال صعود به یک دیوار بلند در کشور چین بود در اثر سقوط Fall از این دیوار شدیدا دچار آسیب شد. این زن در حال بالا رفتن از دیوار " جیانکو " ، بخشی از دیواره یک دژ باستانی در پکن بود که دچار این حادثه Incident شد. این حادثه در تاریخ 21 اکتبر رخ داد. جیانکو که بین سال های 1551 تا 1555 ساخته شده است به عنوان خطرناک ترین بخش از دیواره بلند مینگ به شمار می رود.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه سقوط این گردشگر زن به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط یک گردشگر دیگر تهیه شده است مشاهده می شود در حالی که این قربانی به پایین سقوط می کند، همراهان وحشت زده او نظاره گر این صحنه وحشتناک هستند. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی پکن حدود 2 ساعت طول کشید تا گروه 7 نفره امداد و نجات این زن را با برانکارد به پایین کوهستان منتقل کنند. بنا به این گزارش پیدا کردن محل دقیق سقوط این زن حدود 50 دقیقه طول کشیده بود.

بنا به گفته گروه نجات آنها پس از پیدا کردن محل سقوط قربانی و حاضر شدن در بالای سرش متوجه شدند او قادر به حرکت دادن نیمه بالای بدن خود نیست و درد شدیدی را در ناحیه سر و کمر خود تحمل می کند. آنها پس از انجام کمک های اولیه او را با یک برانکارد به پایین انتقال دادند. همراهان این گردشگر زن نیز در این عملیات نجات به گروه امداد و نجات کمک کردند.

گفتنی است؛ دیوار بزرگ جیانکو در 100 کیلومتری ( 62 مایلی) شمال پکن واقع شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟