حجم ویدیو: 6.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ویلیام فریدکین کارگردان فیلم ترسناک جن‌گیر مستندی در مورد جن‌گیری با تصاویر واقعی ساخته که دانشمندان را غافلگیر کرده است.

45 سال بعد از ساخت جن‌گیر فریدکین شانس این را پیدا کرد که مراسمی واقعی از جن‌گیری را فیلمبرداری کند. او این کار را با همکاری پدر گابریل آمورث انجام داده است که بارها این آئین را اجرا کرده است. نام این مستند شیطان Evil و پدر آمورث است که در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمد. در مستند پدر آمورث زنی را جن‌گیری می‌کند که می‌لرزد و نعره می‌زند "من شیطان هستم!"

وقتی پدر از زن می‌پرسد چند روح خبیث او را تسخیر کرده‎اند او جواب می‌دهد: 89! مراسم تا رسیدن زن به آسودگی ادامه پیدا می‌کند. این نهمین جلسه جن‌گیری این زن است.

پدر آمورث از فریدکین دعوت کرده بود تا این صحنه‌ها را ضبط کند چون به قول خودش"کلیسا می‌خواهد جن‌گیرهای بیشتری را جذب کند." اوقبل از نمایش عمومی مستند درگذشت.

فریدکین به گفته خودش در این مورد با متخصصان اعصاب و جراحان زیادی مشورت کرده است و آنها به او گفته‌اند که نتوانسته‌اند توجیهی برای حالات زن پیدا کنند و تا به حال چیزی مانند این ندیده‌اند. روانشناس‌های زیادی هم به او گفته‌اند که جن‌زدگی الان نامی علمی دارد و آنها در موارد مواجهه با آن یک جن‌گیر خبر می‌کنند!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 374293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیسان درویشی
آیا این خبر مفید بود؟